IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik mocht de Deep Cleansing Foam van Shiseido testen.Shiseido
Anja
08/21-13:07
Ik mocht de Deep Cleansing Foam van Shiseido testen.Shiseido Deep Cleansing Foam is een schuimende reiniger die verrijkt is met effectieve ingrediënten om de poriën diep te reinigen, talg te absorberen en olie te verwijderen. De zuiverende korrels exfoliëren de huid en de InternalPowerResist-technologie versterkt de huid en beschermt deze tegen invloeden van buitenaf. Reinigt diep voor een stralende huid. Deze reiniger is ideaal voor de huid die vatbaar is voor onzuiverheden en verstopte poriën. Het eerste moment dat ik deze op mijn huid gebruikte voelde het heel stroef en stug, zelfs op mijn handen. Eigenlijk was het helemaal niet prettig, maar eenmaal mijn gezicht afgedroogd te hebben werdt het superzacht wat ik niet verwacht had. Wel merk ik dat ik na het reinigen van deze foam wel een goede hydraterende creme moet gebruiken. De foam is makkelijk in gebruik vanwege de tube en je hebt ook maar weing nodig om een schuimend effect te krijgen. Ik denk zelf dat ik deze niet snel zal kopen, omdat ik hem best aan de prijzige kant vindt. Ondanks zijn goede werking geef ik deze wel. ⭐⭐⭐⭐