IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik kreeg het Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate toe
Natje_9999
30/11-01:26
Ik kreeg het Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate toegestuurd om uit te testen en verwachtte eigenlijk direct heel veel van dit product, dankzij de bekendheid van het merk, de luxueuze uitstraling en de hoge prijs en mijn verwachting zijn zeker ingelost! Ik heb deze meteen aan mijn dagelijkse routine toegevoegd want dit serum is pure luxe en voelt bij het allereerste gebruik al als een echt wondermiddel! Vanaf het allereerste gebruik voelde mijn huid zacht en strak aan. Nu, na 4 weken, ziet mijn huid er stralend en gezond uit. Rode vlekken op mijn wangen zijn zichtbaar verminderd en mijn huid is strak en oogt fris. Fijne lijntjes zijn minder zichtbaar en mijn huid voelt zacht, gehydrateerd en glad aan. Het serum is zuinig in gebruik dankzij het handige pompsysteem bovenop de luxueus uitziende glazen flacon. 2 pompjes is genoeg om je gezicht en hals heerlijk te verwennen! Dankzij de lichte, melkachtige textuur is het serum makkelijk aan te brengen, uit te smeren en trekt het snel in de huid in, zonder vettig of trekkerig aan te voelen. Mijn gevoelige, gemengde huid reageert ook heel erg goed op dit serum, ik heb geen irritaties gevoeld of uitbraken gehad, terwijl ik dit normaal wel snel heb als ik nieuwe skincare producten uittest. Bovendien heeft dit serum een frisse en lekkere geur die bijdraagt aan de luxueuze uitstraling van het product. Het Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate Serum is, ondanks de hoge prijs, een echte aanrader, zelfs voor mensen met een zeer gevoelige huid!