IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik heb dus de lipscrub van clayandglow in de smaak โ€˜bubblegum
beautybyash
05/01-22:23 (bewerkt)
Ik heb dus de lipscrub van clayandglow in de smaak โ€˜bubblegum mintโ€™ getest.. musthave hoor! Ik plaats dit stukje even voor het gemak bij skincare! Een heerlijk suiker scrubbie verrijkt met shea boter, passievrucht en vitamine E. Een heus bommetje vol collageen, vitamine C en antioxidanten ๐Ÿ‘๐Ÿป Ik ben 3 weekjes goed ziek geweest.. een brakke weerstand icm 33 weekjes zwanger is pittig ziek zijn ! Dit bracht een aantal catastrofes mee voor mijn lippen; verbrand door het stomen, uitgedroogd door de algehele malaise, en de genadeklap van het mondkapje๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ฃ want 1 min met dat onding op is bij mij al genoeg voor een mascnรฉ uitbraak (clownsbekkie). Deze lipscrub bracht echter wel licht aan het eind van mijn droge sombere tunnel! Zeker een aanrader ๐Ÿ‘๐Ÿป ohja.. en normaliter moet je dus eigenlijk nooit never nimmer aan je lippen likken.. tenminste probeer het niet te doen.. hierdoor drogen je lippen juist nog meer uit! Ik vind hem beter dan die van lush! Die vind ik wat aan de grovere kant.. en voor cracked lips is dat niet altijd fijn!! Na het scrubben (circa 1 a 2 minuutjes) voelen mn lippen minder droog, zachter en is dat verschrikkelijke trekkerige gevoel verdwenen! Kortom: - fijne scrub - heerlijk smaakje - voedend - eetbaar - vegan - puur natuur - herbruikbaar potje - kissable lips๐Ÿ’‹ Ik ben hooked!