IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ik heb de Dior Addict Lip Glow Oil in de kleur 007 Raspberry
Mydao
22/06-15:38 (bewerkt)
Ik heb de Dior Addict Lip Glow Oil in de kleur 007 Raspberry mogen uitproberen. Zelf heb ik nog nooit een lip olie gebruikt en had ook geen flauw idee wat ik mij erbij moest voorstellen. Voor het testen had ik toevallig super ‘krokante’ lippen, dus het was een mooi moment om de Lip Glow Oil uit te proberen. Stiekem ben ik ook nog eens de type dat de velletjes van mijn lippen eraf trekt (I know, héél slecht), dus mijn lippen waren verre weg van mooi. Ik heb helaas geen before foto, maar dat bespaar ik jullie ook liever. Dior belooft met de Lip Glow Oil na vijf dagen mooiere lippen, maar maken ze hun belofte waar? 💖 VERPAKKING & GEMAK De verpakking is echt typisch Dior en ziet er heel elegant uit. Het fijne betreft de Lip Glow Oil is dat het ook een super chille applicator heeft. Het kopje is namelijk lekker groot en flexibel waardoor je snel en makkelijk je lippen kan inkleuren. 💖 HET PRODUCT De Lip Glow Oil is zoals de naam al duidelijk maakt een lip olie. Het eerste waar ik dan aan zou denken is een textuur zoals olijfolie, maar gelukkig heeft het meer iets weg van een lipgloss. Tijdens het smeren merk je dat het plakkerig is, maar eenmaal op je lippen voelt het gewoon normaal aan. De Lip Glow Oil ruikt muntachtig, maar het vervaagt snel dus ik zou het niet als storend ervaren. 💖 RESULTAAT Ik heb het nu voor een week geprobeerd. Ik heb deze dagen gelukkig geen gebarsten lippen meer en mijn lippen voelen heerlijk zacht aan. Door het beetje kleur wat erin zit, zien niet alleen je lippen er heel verzorgd uit, maar ook geeft het je look een boost. Vooral tijdens warme zomerdagen waarop je niet helemaal opgedoft eruit wil zien, maar eerder voor een subtiele look zou gaan, is dit een uitkomst. Daarnaast is het ook te gebruiken als een topcoat voor over je lippenstift heen voor dat kleine beetje extra shine. Het product had eerder niet mijn aandacht en ik had er eerlijk gezegd ook niet veel verwachtingen van, maar achteraf gezien ben ik heel blij dat ik de Lip Glow Oil mocht uitproberen. Het is namelijk niet alleen mooi, maar het is ook nog eens goed voor je lippen. Het is daarom dan ook zeker een aanrader. Mijn beoordeling: ⭐⭐⭐⭐⭐ De Dior Addict Lip Glow Oil is via ICI PARIS XL in verschillende kleuren verkrijgbaar: https://www.iciparisxl.nl/nl/dior-backstage/lip-glow-oil/p/BP_1063073/glanzende-lipolie-6ml