IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Ici Paris XL was zo lief om me het Philosophy Nature In A Jar
Natje_9999
16/12-00:02
Ici Paris XL was zo lief om me het Philosophy Nature In A Jar Skin Reset Serum toe te sturen (dankjewel! ๐Ÿ˜€) om uit te testen en te reviewen en ik gebruik dit serum nu trouw elke dag, iets langer dan een week in totaal. Dit serum heeft heel wat voordelen, zo bestaat het voor 95,9% uit natuurlijke ingrediรซnten, is het clean en vegan en bevat het Bakuchiol, een natuurlijk alternatief voor Retinol, dat de aanmaak van collageen stimuleert zonder de huid te irriteren. Het flesje is mooi en geeft dankzij het felle turquoise kleurtje een frisse aanblik. Ik ging ervan uit dat onder de flexibele druppelaar dop een pipet zat, maar helaas is het een gewoon glazen staafje, wat het aanbrengen van het product behoorlijk moeilijk maakt, aangezien je wel even bezig bent om voldoende product uit het flesje te halen. Een pipetje had de boel zeker handiger en makkelijker gemaakt! Het serum zelf is erg licht en melkachtig en het smeert makkelijk uit, eens je het op je gezicht hebt kunnen aanbrengen. Het heeft een neutrale, bijna niet waarneembare geur, wat ikzelf eigenlijk wel prettig vind. Na een week voelt mijn gezicht gehydrateerd, glad en zacht aan, enkel de drogere plekken op mijn wangen voelen wel nog steeds een beetje droog aan. Fijne lijntjes en rimpeltjes zijn duidelijk minder zichtbaar, alsook de rode plekken op mijn wangen. Mijn huid ziet er stralend uit en voelt stevig aan. Het enige nadeel (behalve het gemis van een pipetje dan... ๐Ÿ˜‰) is dat dit serum na het aanbrengen behoorlijk vettig aanvoelt en een vettig laagje over mijn gezicht legt (met uitzondering van die drogere plekken op mijn wangen dan) Irritaties of breakouts heb ik persoonlijk niet gehad. Op zich vind ik dit serum zeker wel okรฉ, enkel het vettige laagje en het gebrek aan een pipetje in de druppeldop vind ik persoonlijk wel minder goed. Mijn conclusie: zeker niet slecht, maar er is dus zeker nog ruimte voor verbetering! ๐Ÿ˜Š Heel erg bedankt Ici Paris XL om me deze kans te geven!