IPXL shop logo
Home
Skincare Center
ICI PARIS XL heeft recent het merk ‘Clay And Glow’ aan het a
Mydao
08/10-12:19 (bewerkt)
ICI PARIS XL heeft recent het merk ‘Clay And Glow’ aan het assortiment toegevoegd en ik heb de Hydrating Moisturizer van dit merk mogen testen. Het product is een hydraterende dagcrème (én nachtcrème) wat volgens de verpakking geschikt is voor alle huidtypen. Het doel van dit product is om de huid te hydrateren en het te laten stralen, maar scoren zij hier ook mee? 💖 VERPAKKING Look at it! Het is simpel en roze, maar niet saai. Een mooie fles voor tussen mijn andere verzorgingsproducten. Het flesje heeft een pomp waarmee je het product goed kan doseren. Er komt per keer niet extreem veel uit, wat ik heel fijn vind. Je hebt namelijk niet veel nodig om je gezicht in te smeren. 💖 PRODUCT & RESULTAAT Ik moet bekennen dat ik wel aan de geur moest wennen, want het doet mij denken aan vloeibare boter. Misschien niet heel gek, want de Hydrating Moisturizer bestaat voor 97% uit natuurlijke producten (grotendeels uit kokosnoot olie, shea butter, hyaluronzuur en avocado olie). Met slechts één pompje kan je makkelijk je hele gezicht insmeren. In de ochtend doe ik ongeveer twee pompjes omdat ik dan ook mijn hals insmeer en in de avond één pompje. Ik vind het fijn om het product eerst op de achterkant van mijn hand te spuiten om het daarna te verdelen over mijn gezicht. Het product smelt eigenlijk als het ware wanneer je het aanbrengt op je gezicht en dus kost het ook niet veel moeite wanneer je het inmasseert. Voor het testen heb ik verder geen/zo min mogelijk andere verzorgende producten gebruikt. Ik heb een normaal tot droge (eczeem)huid. Na het opbrengen zag ik meteen wel een mooie glow op mijn gezicht. De eerste dagen was ik een beetje sceptisch over de werking, naast dat het wel de glow gaf wat het beloofde. Het ziet er dus wel goed uit. Mijn huid voelde na het opbrengen niet droog aan, maar het voelde ook niet gehydrateerd. Na bijna twee weken braaf smeren was er verbetering te merken. 💖 LET IT GLOW Met de Hydrating Moisturizer is mijn huid goed gehydrateerd en het laat een mooie glow achter. Nee, het ziet er niet vettig uit, maar ik vind het meer een subtiele highlighter. Daarom is vind ik het zeker wel een aanrader. Ik ben in ieder geval tevreden met de Hydrating Moisturizer van Clay And Glow en ik blijf het voorlopig gebruiken. Erg fijn als alternatief om geen make-up te dragen, maar wel een stralende look te behouden. Mijn beoordeling: ⭐⭐⭐⭐⭐ Clay And Glow is exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL: https://www.iciparisxl.nl/nl/clay-and-glow/hydrating-moisturizer/p/BP_1089071/hydraterende-dag--en-nachtcreme-75ml