IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hooi lieve beautyโ€™s,๐Ÿ’– Ik het clay en glow masker mogen ontv
Daisy
10/08-10:17 (bewerkt)
Hooi lieve beautyโ€™s,๐Ÿ’– Ik het clay en glow masker mogen ontvangen van de ici paris ๐Ÿคฉ Ik was hier heel nieuwsgierig naar na al die goede verhalen. Ik heb hem een aantal keer uitgetest en ik dacht nu kan ik een leuke review achterlaten. Let the glow begin: Clay And Glow mask is een snel drogende kant-en-klaar kleimasker voor het gezicht. Het bevat geen parfum en bestaat maar liefst uit 98,5% natuurlijke ingrediรซnten. Het product is 100% vegan (dierproefvrij). De klei heeft een zalige roze kleur, ik was meteen benieuwd naar de glow๐Ÿ˜ De werking: De masker zorgt voor een gezonde gloed op de huid, maakt de huid zacht en heeft een licht peelende werking waardoor het de huid zuivert. Wat vind ik van dit product : Het masker smeert heel fijn op, laat hem een minuut of 10 intrekken en het masker is goed gedroogd. Als je het masker eraf wil halen maak een washandje nat en je haalt het er weer super makkelijk vanaf. Je huid voelt zo schoon en fris aan na het schoonmaken dus ik vind het zeker een aanrader. Wat ik wel had is dat mijn huid heel trekkerig aanvoelt als ik het masker eraf haal, dus heb daarna lekker me huid gehydrateerd met een goede moisturizer. Maar ik zag dat ze deze ook hebben van clay en glow dus misschien deze er ook maar bij kopen voor het ultieme effect ๐Ÿฅฐ Mijn beoordeling: โญโญโญโญโญ๏ธ Clay And Glow is exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL: https://www.iciparisxl.nl/nl/clay-and-glow/detoxifing-pink-clay-mask/p/BP_1089064/roze-kleimasker-65g?channable=e71354.ODcxODY5MjEwMjgxMQ&varSel=1089064&gclid=EAIaIQobChMI9PLr8caR6wIVQuJ3Ch2u4w89EAQYAiABEgLyMvD_BwE