IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoihoi lieve leden van de Community! ✨Ik heb de Scandalous La
Mydao
28/01-16:22
Hoihoi lieve leden van de Community! ✨Ik heb de Scandalous Lash Extreme Volume Mascara van BE CREATIVE MAKE UP mogen uitproberen én dit vond ik ervan. ❤️ Verpakking De mascara komt in een simpele, zwarte verpakking. Het flesje is wat dik, maar daardoor is het wel fijn om het vast te houden. Zoals op het doosje staat waarin de mascara komt belooft de mascara indrukwekkend volume, uitdagende lengte en een sexy krul in slechts drie stappen. Een eerste laag voor de volume, een tweede laag voor nog meer volume en krul en een derde laag voor echt dikke wimpers. ❤️ De borstel De borstel is niet zoals bij de meeste mascara borstels. Deze heeft namelijk een mooie boog en bestaat uit korte ‘tanden’. Hierdoor krijgen je wimpers allemaal evenveel aandacht én klontert het ook niet snel. ❤️ Scandalous lashes? De mascara smeert makkelijk en het droogt snel. Bij de meeste mascara’s van vergelijkbare prijsklasse heb ik vaak het idee dat het alleen mijn wimpers wat zwarter kleurt en daar blijft het bij. Bij deze twijfelde ik na een eerste laag smeren of mijn wimpers wel echt wat langer waren,’ maar na een tweede laag zag ik duidelijk dat de Scandalous Lash mijn wimpers echt langer maakte. Daarnaast is de mascara héél zwart, waardoor het je wimpers echt een boost geeft: het geeft een soort van nepwimpers idee. Indien je ervan houdt: een dramatische look met extreem lange wimpers is hiermee dus zeker haalbaar. Voor een wat meer natuurlijke look kun je het op twee laagjes houden. Qua krul heb ik niet heel veel gemerkt, maar dat zou kunnen komen door mijn korte wimpers. Wat ik wel jammer vind, maar verder niet heel erg is, is dat de mascara niet verkrijgbaar is in een waterproof variant. Al met al, een hele fijne mascara omdat het je wimpers echt langer maakt en de mascara écht zwart is en blijft boven mijn ogen. Is de Scandalous Lash Extreme Volume Mascara misschien iets voor jou? https://www.iciparisxl.nl/nl/be-creative-make-up/scandalous-lash/p/BP_1041331/extreme-volume-mascara-13-5ml