IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoihoi, Laatst heb ik de JSC magic star concealer (C5) bestel
Aleyna
04/04-14:24 (bewerkt)
Hoihoi, Laatst heb ik de JSC magic star concealer (C5) besteld en zag dat er heel wat mixed reviews online staan. Fans die het aanprijzen alsof het uit de hemel komt en mensen die het een overhyped middelmatig product vinden. Hierbij mijn review!: Laten we eerst kijken wat het product zou moeten doen volgens Jeffree Star: ‘’ Helps even out skin tone. Has 20% pigment and can cover tattoos. Anti-aging properties help reduce the appearance of fine lines and wrinkles. Increased wear time and a self-setting effect keeps you looking flawless for hours.’’ De reden dat ik dit product gekocht heb is omdat mijn onderogen dezelfde kleur hebben als lavendelbloemen en mijn quarantaine snacks me puisten/rode vlekken geven. Belangrijk om te onthouden is dat mijn huid droger is dan de Sahara-> dit geldt vooral voor mijn neus (schilfers) Eén grote probleemzone waar ,tot nu toe, geen enkele crème tegenop kan (let me know in de reacties als je n goede creme weet). Jeffree Star kennende had ik hoge verwachtingen van het product. -Dacht ik dat ik door het product eruit zou zien als our lord en savior Jeffree? Nee. -Had ik verwacht dat ik eruit zou zien alsof ik een normale hoeveelheid slaap krijg? Ja. -Wou ik mensen kunnen verblinden met de brightness onder mijn ogen? Ja. -Wou ik dat de concealer mijn schilfers, droge huid en vlekken weg zou toveren? Zeker weten. Ik vroeg voor bright en flawless undereyes and Jeffree star delivered. Mijn moeder kwam binnen en was SHOOK. NASA called, ik was hun medewerkers op de maan aan het verblinden. De laatste keer dat mijn onderogen er zo refreshed uit zagen was in groep 3, toen ik nog wist wat slaap was. ECHTER, faalde de concealer in het niet plakken aan de droge huid bij mijn neus. Wel werd alles gecovered en creasede het amper onder mijn ogen (groot probleem bij mij). Ook heb ik het product als eyeshadow primer geprobeerd en man wat werkt dat goed. Al met al is het een fijne concealer met een hoge dekking, wel is het jammer dat het bij mij plakt aan droge stukken huid, zelfs na gebruik van olie, creme en een primer. (De lashes die ik op heb zijn btw de Nora lashes van Queen Tarzi 😍)