IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoi lieve Beautyโ€™s Afgelopen weken heb ik weer een product m
Daisy
19/11-19:55
Hoi lieve Beautyโ€™s Afgelopen weken heb ik weer een product mogen testen ๐ŸคฉIk mocht het serum testen van Estรฉe Lauder Advance night repair. Wat wordt er beloofd?? Het hoogwaardige serum beloofd de huid gladder, jonger, stralender en egaler te maken met minder lijntjes. Overdag helpt het de huid te beschermen tegen omgevingsinvloeden en s โ€™nachts ondersteunt het het natuurlijke herstelproces van de huid. Ik had hier hele goede verhalen gehoord over het serum dus ik was hier heel nieuwsgierig naar โ˜บ๏ธ Wat vond ik van het serum ? Het is een prachtige glaze verpakking met een pipet om het serum druppels gewijs op te brengen. Ook vind ik dit heel hygiรซnisch. Je hoeft niet met je vingers en nagels in een potje dat vind ik een groot verdeel. Bij het aanbrengen trekt het ook meteen in de huid en laat geen vettige laag achter. Het zorgt ervoor dat de huid goed gehydrateerd is. Het resultaat ๐Ÿคฉ Het resultaat mag er wezen !!! Echt een top serum en ik kan hem iedereen aanraden. Mijn huid ziet er gladder en egaler uit en mijn porien zijn veel minder geworden. Ik had ook best veel last van fijne lijntjes en zelf dat vind ik verbeterd. Ik heb nav dit serum de Estรฉe Lauder DayWear Matte dag crรจme erbij gekocht. En dit is een perfecte combi. Ook hier zal ik binnenkort een review over schrijven. Als je twijfel had over dit serum dan kan ik je met een goed gevoel zeggen KOPEN KOPEN KOPEN๐Ÿ˜› Dikke 5 sterren waard โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ