IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoi! Ik had laatst de ABH x Nicole Guerriero glow kit besteld
Amber
26/03-12:32 (bewerkt)
Hoi! Ik had laatst de ABH x Nicole Guerriero glow kit besteld en had beloofd om een review deze week te plaatsen! ✨Kleuren: De kleuren in de pan zien er vrij donker uit, (mijn huidskleur zal ik beschrijven als licht tot medium en kleur snel in de zon) maar de kleuren zijn echt prachtig op de huid. Ik zou nu zelfs nu ik op mijn wits ben bijna alle highlighters gebruiken! ✨Pigmentatie: de pigmentatie is echt prachtig, je hebt echt een heel klein beetje nodig voor een (natuurlijke) glow. Je kan het ook echt opbouwen tot het mega blinding is! 🤩 Dus voor mij is het geschikt naar werk/school, maar ook zeker naar een feestje! Het is heel makkelijk uit te blenden en je kan de kleuren natuurlijk ook met elkaar gebruiken voor een extra intens effect! Ik ben zo tevreden over dit palette, dit zijn zeker een van de mooiste highlighters die ik heb! En ik heb redelijk veel (Mac, Becca. Hudabeauty, Revolution enzovoort). Ik raad iedereen deze palette aan! (In de reacties zal ik foto’s plaatsen) Groetjes Amber 💗