IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoi community fans! Mij leek het leuk om te vertellen wat ik
Ankita van Balen
30/04-20:29 (bewerkt)
Hoi community fans! Mij leek het leuk om te vertellen wat ik gebruik tijdens mijn 'mask & chill avond'. Deze avondjes doe ik 2 keer per week en wel op dinsdag en donderdag. Nu hoor ik je denken: ''Jeetje, perfectionist! 2 standaard dagen, hoezo?'' Ik zal het je vertellen: ik vind het heerlijk om mijn huid te verwennen met een masker maar ben tegelijkertijd ook een beetje laks en denk dan ''oh dat komt morgen wel'' en dan doe ik het uiteindelijk dus niet. Daarom heb ik met mezelf afgesproken om 2 keer per week op een vaste avond de ontspannen en te genieten van mijn masker: mijn mask & chill avond dus! Mijn huidige favorieten van het moment zijn er 2: • Het Hydra beauty masker van Chanel: https://www.iciparisxl.nl/nl/chanel/hydra-beauty/p/BP_954307/masque-de-nuit-au-camelia-100ml (dit is de versie waar je mee kan slapen) • Het Renewed in a hope jar peeling mousse masker: https://www.iciparisxl.nl/nl/philosophy/rhiaj/p/BP_1008606/renewed-hope-in-a-jar-peeling-mousse-75ml?search=peeling%20mousse Ik zal je kort wat vertellen over mijn huid: Ik heb een gecombineerde huid die tevens ook vochtarm is. Ik reinig elke ochtend én avond en ga geen enkele nacht naar bed zonder dat ik mijn make-up eraf heb gehaald. Voor mijn huid is het belangrijk dat ik mijn vochtgehalte goed op peil houd. Dat doe ik door middel van het Hydra beauty masker van Chanel. Dit masker zorgt ervoor dat mijn huid mega gehydrateerd wordt door de ‘Camelia’ die in dit masker zit. Tevens beschermt dit masker tegen invloeden van buitenaf en de invloeden van stress op de huid. Na gebruik van dit masker voelt mijn huid soepel, zacht en optimaal gehydrateerd. Pluspuntjes: mijn huid wordt er ook ontzettend stralend en glowy van, perfecte basis voor mijn make-up! Omdat mijn huid gecombineerd is, is het ook belangrijk om mijn huid goed te exfoliëren. De huid is continu bezig met zich te vernieuwen en nieuwe huidcellen te produceren. De oude cellen houden zich vast aan het huidoppervlak waardoor talg, vuil en onzuiverheden de kans krijgen om zich te vermeerderen. Dit zorgt ervoor dat de huid dof oogt en niet meer glad aanvoelt. Voor mijn gecombineerde huid is dit ‘’een dingetje’’ want mijn huid is gevoeliger voor onzuiverheden. Ik gebruik daarom heel graag het renewed in a hope jar peeling mousse masker van Philosophy. Dit mousse-masker zorgt voor een tweevoudige exfoliatie (zowel chemisch als fysisch) en laat mijn huid stralend, gehydrateerd en glad achter! Ik hoop dat dit jullie dit leuk vonden om te lezen en dat het jullie inspireert om ook een speciaal moment voor jezelf te kiezen dat je kan genieten van een masker en wat ontspanning! 😍💫 Ps. De foto's komen helaas niet mooi over, maar daar kijken jullie vast omheen 😊