IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hoi beautyโ€™s ๐Ÿฅฐ Mijn review duurde wat langer maar ik wilde
Daisy
26/05-06:02 (bewerkt)
Hoi beautyโ€™s ๐Ÿฅฐ Mijn review duurde wat langer maar ik wilde deze crรจme eerst goed testen voordat ik mijn mening met jullie ging delen โ˜บ๏ธ Ik mocht de Renergie multi lift ultra testen ๐Ÿฅฐ Zoals jullie van mij weten heb ik altijd de moisture surge , is het niet de normale dan heb ik wel de intense versie ๐Ÿ˜› Toch merkte ik vaak dat ik dan net te weinig voeding had voor mijn huid dus ik was al wat langer opzoek naar een andere crรจme dus toen ik deze binnen kreeg was voor mij de kans om iets nieuws te proberen. Wat beloofd het ? * de rimpels worden gladder * de huid is steviger * de teint is egaler Ik kan zeggen dat ik heel blij ben met deze heerlijke dagcreme !! En hij doet wat hij beloofd. Hij is lekker dik en vol van crรจme en dus ook erg voedend voor je huid . + er zit een SPF in wat ik heel belangrijk vind . Ook heb ook best wat fijne lijntjes in mijn gezicht en ook hier werk het heel goed voor !! Dus mocht een opzoek zijn naar een goede voedende crรจme met een spf , die ook de fijne Lijntjes behandeld dan kan ik je deze echt adviseren. Van mij krijgt de crรจme een dikke 5 โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ