IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hii beautys, Ik had het geluk om de honeybalm van hudabeauty
Mala
05/04-15:05
Hii beautys, Ik had het geluk om de honeybalm van hudabeauty haar skincare lijn WISHFULL te mogen gaan testen.๐Ÿ˜ Mijn naam is mala en onder die naam kunnen jullie mij ook terug vinden in de community app. First impression: De verpakking en het potje delen dezelfde mooie pasteltint in de kleur paars (lavendel). Wanneer ik het potje open valt mij op dat de crรจme een kleurtje heeft en een lichte shimmer. Bij de eerste swatch op mijn hand komt mij een zachte lavendel geur tegemoet die al snel verdwijnt. Wat doet de crรจme? De 4 hoofdingrediรซnten zijn honing,niacinamide,kurkumawortel en lavendel. De honing is vocht inbrengend. Kurkumawortel extract helpt hyperpigmentatie te verminderen en onregelmatigheden aan te gaan. En dan komen we bij mijn all time favorite skincare ingrediรซnt aan NIACINAMIDE!!! Niacinamide heeft een verhelderend effect op de huid en helpt poriรซn zichtbaar te verkleinen door talg aanmaak te verminderen waar ik zelf veel last van heb. De lavendel zorgt voor een kalmerend effect zowel voor je huid als voor je geest. Ervaring na 1 week: De crรจme is aan de dikke kant waar ik eerst een beetje sceptisch over was of het wel wat voor mijn gecombineerde huid zou zijn. Ik heb de crรจme gebruikt zoals aanbevolen 's ochtends en 's avonds op een gereinigde huid. Persoonlijk vind ik het een hele fijne voedende crรจme die snel intrekt. Hij gaat perfect samen met make-up, ik had zelfs geen primer meer nodig & het geeft je foundation een mooie dewy look. 's avonds is die extra fijn maar dat komt door de rustgevende geur van lavendel. De geur verdwijnt wel snel wat ideaal is als je er niet van houdt. De crรจme smeert makkelijk uit, plakt niet en trekt echt heel snel in wat voor mij allemaal pluspunten zijn. Mijn huid is zachter en egaler geworden. Poriรซn zijn ook zeker minder zichtbaar. Ik ga de crรจme zeker blijven gebruiken en wie weet wel opnieuw aanschaffen. - Minpuntje is dat de crรจme niet met een spatel komt wat ik onhygiรซnisch vindt. Toch geef ik het โญโญโญโญโญ & zou ik de crรจme aanbevelen! Het is het proberen waard. Ik ben blij verrast.