IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hi mede Beauty's! Ik heb mijn eerste product mogen testen, o
L.J. Drommel
29/10-16:02
Hi mede Beauty's! Ik heb mijn eerste product mogen testen, omdat ik nog niet zo bekend ben met hoe het test & review werkt, neem ik ook de tijd om hier even iets erover te plaatsen. Allereerst ben ik al een hele lange tijd fan van de producten van Qiriness, ik was daarom ook heel erg blij dat ik deze mocht gaan testen. Ik heb de "Le Wrap Vitaminé - Radiance & Energy Mask" mogen testen. Eerste indruk: Door de oranje verpakking, had ik gelijk het gevoel dat er een citrus-geur in dit product zou zitten, wat ik zelf helemaal niet erg vind omdat ik erg van citrus hou. Na het open maken, kwam mij een plezierige citrus-geur ook echt tegemoet. Verloop: Op de verpakking staat dat je voor een express radiance boost, het masker op kan laten terwijl je doucht. Dit heb ik gedaan. In het masker zitten kleine pareltjes, deze zijn exfoiliating, en knappen open wanneer je deze op de huid masseert. Na 10-12 min in te laten trekken, heb ik voorzichtig mijn gezicht afgespoeld en afgedroogd. Over blijft een zeer zachte glowy skin. Al na de eerste behandeling. Ik ben heel benieuwd hoe het is, wanneer ik deze een maand gebruik. Hopelijk, geven jullie dit product ook een kans! <3