IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hi make up lovers! Vandaag wil ik met jullie mijn ervaring de
Berivanโญ๏ธ
30/01-12:47
Hi make up lovers! Vandaag wil ik met jullie mijn ervaring delen met het BE Creative Essential oogschaduwpalette: https://www.iciparisxl.nl/nl/be-creative-make-up/essential/p/BP_1045244/-palette-1st. Dit is een oogschaduwpalette met 10 warme kleuren waarvan 4 shimmers en 6 matte oogschaduws. Een voor een prachtige opvallende kleuren, en er zit naast creasekleuren ook een witte en zwarte oogschaduw in, perfect voor een hele look in 1 palette dus! De matte oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en makkelijk blendbaar, de shimmers voelen haast nat en zijn geen overspray. Al met al een goed betaalbaar oogschaduwdoosje waar je de hele dag complimenten over zult krijgen bij het dragen ervan! Heb ook de swatches van de glitterkleuren op mijn hand bijgevoegd, zoals jullie kunnen zien een ontzettend goede color pay off! Nu ook nog eens in de aanbieding met 20% korting, dus sla je slag zou ik zeggen! ๐Ÿ˜‰ Voor mij zeker een โ€˜passโ€™๐Ÿ’ช๐Ÿป Mochten jullie nog vragen erover hebben, hoor ik het graag! ๐Ÿ˜˜