IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hi beautylovers ๐Ÿ’‹ Vandaag mijn review over MY CLARINS RE-MO
Emma
06/29-10:45
Hi beautylovers ๐Ÿ’‹ Vandaag mijn review over MY CLARINS RE-MOVE RADIANCE EXFOLIATING POWDER! Dit is de eerste keer dat ik het merk clarins uitprobeer, aangezien ik nogal een gevoelige huid heb. Blijf ik vaak bij het merk clinique omdat ik hier geen uitslag van krijg. Maar dit product heeft ervoor gezorgd dat het mijn nieuwe favorite is!!! ๐Ÿ˜ De verpakking! Het is in een klein doosje verpakt met op de voorkant een soort vrucht ( ben er nog niet uit welke dit is haha) Alles aan de my clarins lijn is roze met wit verpakt en het is een eco-bewuste verpakking hoe geweldig is dat!!! Wat houdt de Clarins RE-MOVE in? Het is een poeder en als je deze mengt met water of de clarins RE-MOVE gel. Wordt het een zachte scrub ๐Ÿคฉ. Waarvoor dient het? ๐Ÿค“ Het is vooral bedoeld om je huid te reinigen van onzuiverheden en mee-eters. De huid moet na gebruik glad, fris en stralend zijn. In deze poeder zit het product moringa, dit zorgt ervoor dat sporen van vervuiling verdwijnen. Waardoor je huid zichtbaar verbeterd. Vegan friendly โœ… De My Clarins lijn is speciaal voor millennials, een doelgroep die zich bijzonder inzet voor onze planeet en de dieren. My Clarins past bij datgene waar zij voor staan. De producten van clarins hebben geen officieel veganistisch keurmerk, maar Clarins zegt hiermee dat je cosmetische producten koopt die geen grondstoffen van dierlijke oorsprong bevatten en niet op dieren zijn getest. ๐Ÿคฉ Wat vind ik van het product? Allereerst wil ik ici paris bedanken dat ik dit product mocht uitproberen! Ik heb vaak last van onzuiverheden en mee-eters. Normaal gebruik ik nooit scrubs omdat dat me huid zichtbaar irriteert. Maar dit is de allereerste gezichtsschrub die niet irriteert op mijn gezicht (WOW). Ik gebruik dit product 2 x in de week en ik meng het met water. En ik zag en voelde na een keer gebruiken al zichtbaar resultaat. Me huid was inderdaad gladder en een stuk schoner ๐Ÿคฉ. Ik vind de schrub wel heel smerig ruiken. Het ruikt naar havermout en dat is nou niet per se de lekkerste geur die er is ook kun je niet echt duidelijk aanvoelen hoeveel je nodig hebt vaak valt er dus te veel uit het zou handig zijn als er een stop of iets op zit dus als ze daar wat aan doen en de geur is deze schrub helemaal geweldig! Hebben jullie ervaring met dit product? Zo ja wat vinden jullie ervan ?๐Ÿฅฐ Daarnaast komen er binnenkort reviews over: - De dior addict lip oil - Love story van Chloรฉ - Only you bodyyoghurt - Only you fin-tastic brush set & make up pouch Naar welke review zijn jullie benieuwd? ๐Ÿ’‹