IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hi beauties, Clay And Glow mask is nu exclusief verkrijgbaar
Faatje
10/08-10:00
Hi beauties, Clay And Glow mask is nu exclusief verkrijgbaar bij ICI PARIS XL. Ik heb deze mogen testen๐Ÿฅฐ lees hieronder mijn review. Let the glow begin: Clay And Glow mask is een snel drogende kant-en-klaar kleimasker voor het gezicht. Het bevat geen parfum en bestaat maar liefst uit 98,5% natuurlijke ingrediรซnten. Het product is 100% vegan (dierproefvrij). De klei heeft een zalige roze kleur, ik was meteen benieuwd naar de glow๐Ÿ˜ De werking: De masker zorgt voor een gezonde gloed op de huid, maakt de huid zacht en heeft een licht peelende werking waardoor het de huid zuivert. Mijn mening: De masker smeert goed uit, waardoor het aanbrengen makkelijk gaat. Het heeft een fijne milde geur en geeft mijn huid een mooie, gezonde gloed. Wat ik superfijn vind is dat het de meest natuurlijke en actieve ingrediรซnten bevat. Ook ideaal dus voor de gevoelige huid. Ik ben tevreden over het product en de werking ervan๐Ÿ˜ Een kleine minpunt vind ik echter dat de masker in een glazen potje zit, hierdoor moet je dus extra alert zijn dat de potje niet kapot valt.