IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Heyy lieve beauty community! ๐Ÿ’Ÿ Ik mocht deze prachtige crรจm
Teddy Kasteel
12/05-02:41
Heyy lieve beauty community! ๐Ÿ’Ÿ Ik mocht deze prachtige crรจme uitproberen en na een tijdje te hebben gebruikt kan ik wel zeggen dat ik fan ben! Ik ben sowieso erg verrast door Estรฉe Lauder, de mascara Sumptuous Rebel was ook echt bizar goed.. Maar terug naar de crรจme haha ๐Ÿ˜Š. Hij is super fijn voor mijn droge en toch wel erg gevoelige huid. Hij voedt enorm zonder een vette laag achter te laten, trekt ook snel in. En ik heb er een zachtere gezond uitziende huid door en dit is echt door de crรจme zo verbeterd. Ik ben hem uiteindelijk gaan combineren met mijn La Roche Posay Toleriane serum en dat is echt een winnende combinatie! Al met al dus echt een heerlijke creme die de huid verzorgd en beschermt. Zuinig in gebruik en trekt snel in. Dus ik geef hem zeker โญโญโญโญโญ 5 sterren haha ๐ŸŒธ. Super leuk en dankbaar dat ik deze prachtige producten mag uitproberen!๐Ÿ’Ÿ Ik hoop ooit nog een mooi parfum te mogen reviewen ๐Ÿ˜Š Hebben jullie nog dingen die jullie heel graag zouden willen proberen? ๐Ÿ’„