IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hey beauty’s Hier mijn review van de Estée Lauder Revitalizi
Sassy
08/02-21:12
Hey beauty’s Hier mijn review van de Estée Lauder Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging Cell Power Crème ... Wauw een hele benaming die deze crème echt wel waard is .. Ik ben een vrouw van 43 en ik vind dat deze crème perfect bij mijn huid past .. ik heb een gevoelige huid maar bij de eerste laag aanbrengen dacht ik al ... oeh heerlijk! De crème heeft een zijdezachte textuur en geeft een zacht gezond gevoel en een mooie glow . Ik gebruik in combinatie met een essence & serum maar als ik t alleen gebruik voel ik ook echt wel dat t voedt. Wat ik ook wel fijn vind ( misschien ook om andere te adviseren die 1 product willen ) is dat je de crème dag & nacht kan gebruiken en dit smeer ik dus ook rijkelijk.. het is een anti age maar haalt natuurlijk niet de rimpels weg maar geeft me wel een jeugdige uitstraling.. ook geschikt om daarna foundation op te brengen want de crème trekt snel in! Ik ben er blij mee want ben al jaren Estée Lauder fan .. als ik dan toch een minpuntje mag geven dan is het de geur .. ik vind deze erg neutraal en als ik een daywear opdoe word ik al meteen gelukkig van de geur .. dat ontbreekt bij deze .. Maar de gouden pot is dus wel weer een lust voor t oog en deze staat mooi te shinen op mijn kaptafel !! Dus aanrader dikke JA en heel gemakkelijk aan dames aan te raden vanaf 30 jaar die maar 1 product willen gebruiken die voor alle huid types geschikt is ! xx Sassy