IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hey Beauty Lovers, Wij kennen het helaas allemaal wel. Je he
Jessica
23/11-11:08 (bewerkt)
Hey Beauty Lovers, Wij kennen het helaas allemaal wel. Je hebt last van wat onzuiverheden, een flinke ontsteking op je gezicht of in je hals, door wat voor reden dan ook. Natuurlijk wordt je daar niet blij van. En daarom wil ik graag uitleggen waarom ik zowel hier als in de winkel Nov Expert Trio Zinc adviseer. ๐Ÿ’™ Wat zegt Nov Expert zelf? - NOVEXPERT is 100% natuurlijk en maakt eerlijke, doeltreffende cosmeceuticals zonder enig conserveringsmiddel. - NOVEXPERT is 100% natuurlijk, hypoallergeen, vegan en COSMOS/Ecocert gecertificeerd. Ik zeg wel eens in de winkel, je zou het bij wijze van spreken kunnen eten. ( dit doen we natuurlijk niet ๐Ÿ˜‰ maar om aan te geven hoe veilig het is ) ๐Ÿ’™Waarom ben ik dan zo'n fan? - Deze producten drogen de huid NIET uit omdat er bijvoorbeeld geen alcohol in zit. En dat is prettig, want je wilt juist dat de huid gehydrateerd wordt. De huidweerstand wordt sterkt verbeterd en de huid wordt optimaal gehydrateerd. En dit is misschien wel 1 van de belangrijkste reden waarom ik hier zo'n fan van ben. Je hebt ECHT ontzettend snel resultaat. 2 weken terug had ik een klant, zij zag binnen 2 dagen al resultaat en na 2 weken was de huid echt verbeterd. De prijs is trouwens ook ontzettend goed. ๐Ÿ’™ De producten: - CLEAR SKIN FOAMING GEL, Een schuimende reiniger geschikt voor de onrustige, onzuivere en/of glimmende huid. Dankzij de unieke hypoallergene formule op basis van zink, wordt 100% van de acnรฉ bacteriรซn gedood en wordt vervuiling bestreden terwijl de natuurlijke en milde samenstelling de hydrolipidenfilm niet aantast. De huid wordt gezuiverd en voelt weer zacht aan. -TRIO ZINC MIST, Zo'n prettig product. Deze mist zuivert, matteert en kalmeert de huid. En dat wanneer jij denkt het nodig te hebben. Dus het mag over je make up als fixing spray , je kan het gebruiken na het reiniging voor je verzorging, om te verfrissen of om de huid te kalmeren. - PURIFYING GEL, Gebruik deze gel als dag en/of nachtgel. Naast dat het heel fijn werkt voor een onzuivere huid, werkt deze ook nog eens anti aging. - EXPRESS BLEMISH GEL, Een super handig product om de ontsteking aan te stippen. Het reinigt, het droogt diep uit, zuivert en verwijdert onzuivere plekjes. Het mag onder of over je make up. Want het laat namelijk geen wit laagje achter. ๐Ÿ’™ Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te lezen. En dat je er wat aan hebt. Mocht je echt last hebben van acne, zou ik je wel aanraden om eerst langs de huisarts of dermatoloog te gaan. Ben jij al bekend met NovExpert? Liefs Jessica