IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Het is weer tijd om naar school te gaan. En dat heeft mijn h
Emma
07/09-18:27
Het is weer tijd om naar school te gaan. En dat heeft mijn huid duidelijk gemerkt, door de stress van school, ja nu al ๐Ÿ˜ซ!! Krijg ik onwijs veel puistjes, daarnaast slaap ik slecht en jezus wat een wallen tot aan afrika zijn er sochtends op mijn gezicht te zien ๐Ÿง. Ik heb wat huismiddeltjes/ tips uitgeprobeerd en ik deel ze graag met julliee! ๐Ÿฅฐ Voor de wallen: Zelf heb ik in de ochtend weinig tijd om me wallen weg te werken, maar als er mensen zijn die veel tijd in de ochtend hebben, gebruik een gekleurde concealer onder je normale concealer en weg zijn je wallen!! (Blauwe wallen pak de kleur geel, heb je meer paarse wallen pak dan oranje) Sโ€™avonds voordat ik naar bed ga drink ik graag een groene thee, het klinkt gek maar leg de gebruikte theezakjes in de koelkast, en haal ze de volgende ochtend eruit en gebruik het sochtends kort als een oogmaskertje!! En de alltime favorite! IJSKLONTJES OF IJSLEPELS. Leg sโ€™avonds een lepel in de vriezer of gebruik een ijsklontje in een doekje en je hebt een heerlijke verkoeling waardoor je wallen zichtbaar verminderen. Dan de vreselijke puistjes!!! Clay and glow, ik heb dit product nog niet erg lang maar wauw wat een resultaat, binnekort zou ik een update houden over mijn huid nu ik ook het masker gebruik! Heb je nou rode puistjes, het masker kun je ook als een spot gebruiken om savonds mee te slapen!! Heb je echt last van acne kies dan voor de antiblemish lijn van clinique!!! En echt, drink water! Ik heb het een week uitgeprobeerd alleen maar water drinken, en wauw je huid, het is echt het proberen waard! Hou je niet van water? Gooi er wat fris fruit/groente in (komkommer,citroen of rood fruit) Wat zijn jullie all time favorites ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹