IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Het is nooit leuk om een negatieve review te schrijven over e
Noella Vledder
07/01-14:32
Het is nooit leuk om een negatieve review te schrijven over een product, maar toch moet ik het met jullie delen. ๐Ÿ˜“ Hey Beautyโ€™s, Ik mocht van Ici Paris een gezichtsspay testen van het merk Beaudelor cosmetics. Het gaat over het (Divine Sensation face beauty spray with Cashmere). Dit merk kwam me niet bekend voor maar in de verzend verpakking van Ici Paris Xl waar de spray in zat, zaten ook allemaal informatie boekjes en blaadjes vol met informatie waar ik heel blij mee was. (zie foto)๐Ÿ’– Hier een klein weetje: Laurette Nijenbandring De Boer is in haar voormalige beautysalon in Amsterdam begonnen met dit merk in 2014. Na veel cosmetica merken te hebben geprobeerd heeft ze met haar kennis en ervaring een heel nieuw product op de markt neer gezet. Ze wilde graag een multifunctioneel product maken die meerdere voordelen in รฉรฉn handeling zou moeten bieden. De spray moet gebruikt kunnen worden wanneer je zelf wilt. Bijvoorbeeld voor een frisse make-up look, In de auto of in het vliegtuig om snel op te frissen, tijdens of na een lange werkdag en om gewoon een snelle boost te krijgen. Na 4 jaar heeft ze deze Divine Sensation Cashmere beauty spray ontwikkeld met puur goud en kasjmier erin waardoor de huid zou moeten verfrissen en verzachten. Helaas was dat bij mij niet het geval. ๐Ÿ™Š Het product: Het flesje is gemaakt van hard plastic met het merk voor op gedrukt. Het flesje kwam in een wit doosje met het merk aan de voorkant en de ingrediรซnten + de gebruiksaanwijzing aan de achterkant. Als eerste blik ziet het er mooi en goed uit, ook is het lekker klein en makkelijk meeneem baar. Wat mij opviel tijdens het eerste gebruik was dat de spray heel hard is ik schrok er eerst van, het is meer een soort harde parfum/ deo spray en het verstuift niet zo mooi zacht als een setting spray voor make-up. Daarnaast is de geur totaal niet fijn. Het ruikt voor mij naar een toilet spray. Niet dat een toilet spray stinkt maar het ruikt muffig en bloemig wat je normaal in een toilet kunt aantreffen. ๐Ÿฅ€ De spray bevat onder anderen Vitamine A, E, B5, H en F. Ook zit er goud in dat zorgt voor het verbeteren, verstevigen, versoepelen de elasticiteit en stimuleert de huid tegen huidveroudering. De Kasjmier zorgt voor een natuurlijke glow en maakt de huid zacht. Mijn mening: De eerste keer dat ik de spray op spuitte prikte mijn gezicht heel erg maar ik vond het wel fris op mijn gezicht aanvoelen. Na een paar dagen trok mijn gezicht een beetje en kreeg soms wat jeuk op mijn voorhoofd en wangen. Ik dacht dat het aan het weer zou liggen tijdens het fietsen of misschien door wat droge lucht in huis door verwarmingen. Hierna had ik wat vrije dagen om het product helemaal goed te kunnen testen, maar helaas droogde mijn gezicht helemaal uit en irriteerde het ook nog. Mijn voorhoofd en sommige plekken op mijn wangen werden eerst wat rood en later ging het helemaal verschilveren. (Zie foto)๐Ÿ˜ฅ Het product beloofd heel veel dingen die niet bij mij werken. Iedereen heeft natuurlijk verschillende huidstypes maar dit is geen goed product voor mij. In de beschrijving staat ook dat het gebruikt kan worden voor de handen omdat we nu zo vaak onze handen wassen en toch wat vocht nodig hebben. Op mijn handen heb ik nergens last van en het trekt heel snel in. Ookal is het natuurlijk niet alleen voor handen bedoeld zal ik het wel blijven gebruiken, want ik zou het zonde vinden om het weg te gooien of in de kast te laten verstoffen. Verder geen ik de Beaudelor Divine Sensation face beauty spray 2 van de 5 sterren.โญโญ