IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hello lovelies!! Afgelopen week mocht ik het Qiriness Le Wr
S.Vink
18/05-10:34
Hello lovelies!! Afgelopen week mocht ik het Qiriness Le Wrap vitamine gezichtsmasker testen en reviewen. Het leek mij leuk om daarom ook in de community een iets uitgebreidere review achter te laten. Als eerst de verpakking, de buitenverpakking match qua kleurenpallet niet helemaal met de tube, maar ik ben wel heel blij met de kleine opening in de tube waardoor je schoon en gecontroleerd kunt smeren! Het masker voelt en oogt rijk en vol en ik vind het ook leuk om de activerende balletjes te zien zitten in de crรจme. Het masker ruikt naar citrus waardoor ik het een heel geschikt masker vind voor een zaterdag of zondagmorgen uitgebreid in bad. Ik heb het masker twee keer getest. De eerste keer in de avond na het wassen van mijn gezicht. De tweede keer onder de douche, zoals aanbevolen op de verpakking. Wat ik erg jammer vind aan het gebruik onder de douche is dat (doordat je misschien ook bezig bent met wassen etc.) de geur minder aanwezig is. Verder voelt het masker zoals het oogt, vol en rijk. Mijn huid kwam dan ook enorm gehydrateerd onder het masker vandaan en ik zag dat het masker echt wat voor mijn gezicht heeft gedaan. Kortom, dit is er wel eentje die ik ga onthouden als ik weer eens een nieuw masker nodig heb in de toekomst! Liefs van mij.