IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hello beauties, Via de ICI PARIS XL heb ik de Clay &Glow hyd
Pin
10/08-12:26 (bewerkt)
Hello beauties, Via de ICI PARIS XL heb ik de Clay &Glow hydrating moisterizer ontvangen om het te testen voor jullie. Aller eerst wil ik vertellen dat ik een gecombineerde huid heb. Dus ik was eigenlijk best huiverig om het te proberen. Ik dacht misschien is dit te vettig voor mijn huid. Maaaar ik kan jullie vertellen dat dit zelfs geschikt is voor een combi huid!! Het maakt me huid echt super zacht! Ik gebruik het product nu ongeveer 2 weken in de ochtend en avond. Het voedt mijn huid en maakt het stralend! Ik zag Clay & Glow volop op Instagram bij de influencers dus ik was zeer nieuwsgierig of dit een goed merk is. Wat ook super leuk is, is dat dit een Nederlands merk is!! Dit product raad ik iedereen aan omdat ieder gezicht wel hydratatie nodig heeft. Het maakt niet uit hoe jong of oud je bent. Dit werkt zoals ik al zei ook bij een gecombineerde huid. Qua geur vind ik het best aanwezig in eerste instantie maar nadat ik het op me gezicht heb gesmeerd heb ik daar verder geen last van! Het heeft een pomp fles wat ik zeer prettig vind en er zit ook heel wat in 75 ML. Ik gebruik 2 pompjes per keer voor mijn gezicht en hals en dat is voldoende. Het smeert ook lekker uit! Het flesje ziet er strak uit het is van glas met een zwarte dop. Deze moisterizer is: * Intens hydraterend. * Beschermt je huid tegen UV straling. * Herstelt beschadigde huidcellen. * Verrijkt met natuurlijke ingrediënten. * Dringt diep door in je huid. * Vertraagd het huidverouderingsproces. * Zorgt voor een zachte huid met een natuurlijke glow. * Geschikt voor alle huidtypen. * Vrij van parabenen. * Glutenvrij. * 100% Vegan. * Cruelty free. Ik geef dit product ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Omdat het me huid heel goed voedt/ me gezicht voelt plumpy aan en het geeft een mooie glow!