IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hallo dames ๐Ÿ˜Š Via een lieve dame (niet Ici, wel binnen de co
Mmecologne ๐ŸŒด
13/04-18:53 (bewerkt)
Hallo dames ๐Ÿ˜Š Via een lieve dame (niet Ici, wel binnen de cosmetica) heb ik een paar samples van Perris Skin Fitness mogen proberen en ik ben net klaar met mijn avond routine (als ik echt zin heb). Ohhh my god, wat is dit een fijn merk. Het ruikt niet echt lekker, maar Perris is 95% op natuurlijke basis echt zonder parabenen en heel veel meer. * Lift anti aging peeling soft: een hele milde peeling maar wel met een stevige korrel, precies hoe ik het lekker vind, zo ontzettend fijn en je mag de peeling dagelijks gebruiken. * Concentrated serum: een behoorlijk dik serum dat snel intrekt en geen vettig laagje achterlaat. * Anti aging creme: dag en nacht, trekt wederom snel in, geen vettig laagje. * Active anti aging oogcreme: gelijk aan de bovenstaande producten. Natuurlijk heb ik het net pas voor de eerste keer gebruikt en ja, het ruikt plantaardig, maar trekt snel in, voelt fijn, het resultaat na de scrub is meteen zichtbaar. Hoe moet je Perris zien? Ik denk een beetje tussen Sisley en Sensai. Prijstechnisch ook niet bepaald goedkoop, maar ik denk dat deze lijn en het merk meer aandacht en liefde moeten krijgen. Ik ga snel als mijn zakje leeg is de peeling halen en mijn nieuwe oogcreme heb ik ook gevonden ๐Ÿ˜ Perris is een Zwitsers/ Monegask merk (dan denk je ook snel aan La Prairie), link naar de peeling vind je hier: https://www.iciparisxl.nl/nl/perris/skin-fitness/p/BP_792201/lift-anti-aging-peeling-soft-50ml