IPXL shop logo
Home
Skincare Center
hallo allemaal❤️, today een review over het volgende product
Sharon ❤️
14/01-19:14
hallo allemaal❤️, today een review over het volgende product https://www.iciparisxl.nl/nl/be-creative-make-up/highlighter/p/BP_800937/baked-highlighting-powder-6-5g ---------------------- BE CREATIVE BAKED HIGHLIGHTER//// 001 MIRAGE dit is overigens ook mijn eerste be creative product en ben er super enthousiast over. 😍 Deze highlighter is erg zacht en bevat een mooie gouden glow. De pigmentatie is daarnaast super en je kunt de highlighter mooi intens opbouwen ( dat heb ik gedaan bij mijn jukbeenderen en neus) ook spuit ik mijn brush eerst af met fixing spray for de ultieme glow mocht dat je afschrikken wees niet bang je kunt de glow ook heel subtiel aanbrengen waardoor je een natuurlijkere glow krijgt. Het formaat is niet groot, niet klein. Prima om mee te nemen. Als je niet aan je gezicht zit, kan deze highlighter de hele dag een mooie glans geven, maar zou het door de dag heen wel bijwerken (gotta keep glowing right). Wat ik super vind is dat dit een baked highlighter is wat betekent dat hij in een oven gebakken is, en niet in de verpakking gedrukt, zoals de meeste poeder. Dat maakt de highlighter ook extra stevig zodat die niet uit elkaar valt mocht je het eens toevallig laten vallen.😳 ik heb eigenlijk maar 1 minpuntje voor deze highlighter en dat is dat die voor mij toch iets te gelig is, mijn huidskleur is best wel licht en denk als ik een mooi zomers tintje heb dat het een perfect match is. eergister heb ik de highlighter gemixt met een iets lichtere glow en toen was die perfect! Wat mij nieuwschierig maakt naar de andere kleur 002 ALLURE die geeft meer een rozige kleur af wat toch natuurlijker oogt als je een mooie highlighter wilt raad ik deze zeker aan, en dat voor maar €19,95! shop het nu zelfs met korting voor €19,95 hebben jullie producten van BE CREATIVE die niet in mijn makeup stash mogen missen?? Liefs Sharon❤️