IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hallo allemaal, na bijna 3 weken testen is dan ook mijn revie
Mmecologne 🌴
28/05-09:20
Hallo allemaal, na bijna 3 weken testen is dan ook mijn review klaar van de Essentiel Energy Gel Crème van Shiseido. Inmiddels heb ik deze gel crème een aantal weken in gebruik, na een 'moeilijke' start vind ik het toch een erg fijne crème. Deze gel crème (meer gel dan crème) is geschikt voor een gemengde huid, met name in de zomer. Heb je een droge huid of glimmende t-zone en drogere jukbeenderen dan raad ik je aan om de crème te kiezen, niet de gel crème. De gel crème komt in een lichtgewicht pot met een spateltje, deze heeft een beetje een onhandige vorm. De crème ruikt heerlijk, smeert makkelijk uit en wordt snel opgenomen door de huid. Na bijna 3 weken merk ik dat mijn huid zachter is, rustiger en minder dof. Ik heb met net 40 nog weinig lijntjes en rimpels (smeer al jaren preventief), maar mijn huid is nog wel vaak onrustig met her en der een pukkeltje en glimmende t-zone met drogere wangen, in de winter neigend naar schraal. Ik ben begonnen met de crème toen het net een week kouder was in NL en mijn huid reageerde hier niet goed op, er moest een vol serum onder om de huid genoeg comfort te kunnen geven. Inmiddels is het wat warmer en komt de combinatie van de gel crème en mijn huid beter tot zijn recht, wel aangevuld met een licht serum. Ietwat stevige prijs/ kwaliteit, maar alle producten van Shiseido zijn de moeite waard.