IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Hallo allemaal! Ik heb de Clay & Clow masker mogen ontvangen
Z Gerven
13/08-07:59 (bewerkt)
Hallo allemaal! Ik heb de Clay & Clow masker mogen ontvangen van Ici Paris om het te testen. Als eerste wil ik zelf een vraag stellen aan de personen die dit product ook hebben getest. Ik maakte de pot open en het was heel waterig en het product had een geurtje die ik persoonlijk niet echt lekker vind. Ik vroeg me af of iemand dit ook heeft ervaren met het testen of iemand weet of dit hoort. Ten tweede ik heb dit product nu 2 keer getest en ik vind het product tot nu toe goed. De waterige substantie en de geur vind ik persoonlijk dit niet erg, omdat het product wel zijn werk doet. Ik vind de geur niet echt lekker maar dat betekent niet dat ik heb niet fijn vind natuurlijk. Ik wil vermelden dat ik in de zomer een gecombineerde huid heb en in de winter een wat drogere huid. Ze geven aan dat je het product met een gecombineerde huid 2-3 keer moet gebruiken en een droge/normale huid 1-2 keer per week. Ik vind het super fijn dat er een boekje bij zat waarin uitleg gegeven werd over het product, maar ook over jouw huid. Ze vertellen ook dat de huid kan tintelen ik heb dit nog niet ervaren. Ook vertellen ze dat je daarna rood kan worden, dit heb ik wel ervaren maar ze leggen uit dat dit geen probleem is en dat het product dan de ingrediรซnten zijn werk hebben gedaan! Super fijn om te zien dat mijn huid er goed op reageert. Ik merk. Ik wil ook even vertellen over het aanbrengen. Ik vond het makkelijk aanbrengen en het product droogt snel op. Wat ik nou zo fijn vind aan dit product wat ik bij andere maskers niet heb is dat het product zich heel makkelijk eraf laat halen! Ik vind dit persoonlijk zo fijn. En als aller laatste mijn huid is super zacht en het geeft een healthy glow! Ik ben er tevreden over en zou heb zeker aanraden, op basis van de werking. De geur mocht wel wat minder, nogmaals het stoort me niet, ik zou zeker niet het product afraden door de geur. Liefs, Zoรซ