IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Goedenavond lieve beauty lovers ๐Ÿ˜‡ Vanavond vond ik het tijd
Daisy
26/06-20:24
Goedenavond lieve beauty lovers ๐Ÿ˜‡ Vanavond vond ik het tijd om een nieuwe review te plaatsen over de Love Story van Chloรฉ ๐ŸŽ€ Uiterlijk !! Toen ik deze schattige geur kreeg was het eerste wat ik dacht, wat een lief mooi en chique flesje๐Ÿคฉ Ik hou van alles wat een touche of roze heeft. Testing ๐Ÿ˜‡ Vol enthousiasme heb ik het flesje geopend en ik denk dit moet een geurtje voor mij zijn. Ik hou van zachte geuren die lekker fris en een beetje zoet zijn maar vooral niet te zwaar. En zeg eerlijk als je dit flesje ziet denk je (althans ik ) dit is vast een zachte geur. Dus daar ging ik, spray spray spray . Uhmmmmm snif snif !!! okeeej dit had ik totaal niet verwacht van deze geur ๐Ÿฅบ. Totaal niet mijn ding maar ik gaf het een kans. Hoe verliefd ik op de verpakking ben hoe minder mijn hart gaat kloppen van de geur. De dag erna toch nog eens geprobeerd maar helaas wij worden geen beste vriendinnen๐Ÿ˜ข Omschrijving van Chloe love story!! De bloemenromance opent met frisse tonen van bergamot, citroen, grapefruit en neroli. Daarna wisselen ze af met een adembenemend hart vol tonen van rozen, oranjebloesem en jasmijn, die sappig fruit toevoegen. De geur is gebaseerd op warm ceder- en kasjmierhout, musk en patchouli, die de geurcompositie sensualiteit en diepte geven. Conclusie ๐Ÿ‘ƒ๐Ÿผ Naar al mijn goede ervaringen met testen hier dan een negatieve ervaring. Misschien voor iemand anders wel de geur der geuren maar voor mij helaas niet. Ik vind het een te zware en te aanwezige geur waar ik niet blij van wordt. Normaal krijgt een parfum nog wel een kansje maar dat kan ik van deze helaas niet zeggen. Ik had nog geen geurtjes van Chloรฉ, dus ben nu benieuwd of er wel een geur is die ik wel lekker zou vinden van Chloรฉ. Mocht iemand een goede tip hebben dan hoor ik het graag ๐Ÿ˜‡ Liefs van mij ๐Ÿ’–