IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Estée Lauder doopte zopas haar welbekende serum om tot Advanc
Can
18/06-21:53
Estée Lauder doopte zopas haar welbekende serum om tot Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex én verbeterde de formule. Als trouwe gebruiker van deze serum was ik daarom ook erg benieuwd naar de nieuwe formule! Wat belooft de serum? De ANR is dé herstellende serum welke eveneens je huid hydrateert en beschermt. De serum belooft een stevigere huid, goede hydratatie, minder zichtbare lijntjes en rimpels en een snel herstel van de huid. Ook niet onbelangrijk: er zitfen geen sulfaten en parabenen in. How to? Je kunt de serum op verschillende manieren gebruiken: voor het slapen gaan, na het reinigen van je gezicht; mengen met je foundation; of met het warme weer onder je zonnefactor aanbrengen. Ik gebruik de double wear als foundation. Om deze minder dekkend aan te brengen is de ANR een ideale oplossing. Je krijgt door deze twee te mengen ook een mooie glowy look! Mijn ervaring: Ik was al een enorme fan van de ANR en ben dit nu nog meer! Ik zie zichtbaar verbetering van de huid na een maand gebruik. De lichte lijntjes op mijn voorhoofd zijn minder zichtbaar en mijn huid voelt niet meer trekkerig aan. Al met al, ik ben verkocht!