IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Er komt een moment in je leven dat je in de spiegel kijkt en
Mydao
12/06-10:21 (bewerkt)
Er komt een moment in je leven dat je in de spiegel kijkt en denkt: Hé, waarom ziet mijn huid er zo anders uit?’ Het ziet er misschien wat vermoeid uit en héél misschien zie je al de eerste verschijnselen van huidveroudering. Lancôme stelt dat de Advanced Génifique Serum een 'jeugdigheid bevorderend concentraat’ is, maar is dat ook echt zo? 💖 VERPAKKING & GEMAK Het serum komt in een simpele, maar wel luxueuze verpakking. Aan het dopje zit een pipet waarmee je makkelijk kan doseren. Wanneer je de dop op het flesje doet en dichtdraait, dan vult de pipet zichzelf. Super chil! Een druk op het dopje is genoeg om je hele gezicht in te smeren. Het heeft een aangename geur en het trekt erg snel in. Dat laatste is heel fijn, want ik heb niet veel geduld in de ochtend. 💖 RESULTAAT Ik werk geregeld lange diensten en moet vaak de volgende dag weer vroeg op, waardoor ik er af en toe uitzie alsof ik zit te solliciteren als figurant voor The Walking Dead. Mijn gezicht is na gebruik van het product gelukkig wat meer gehydrateerd(/levendiger😝), iets steviger en een stuk egaler. Hierdoor ziet mijn make-up er ook wat mooier uit op mijn gezicht. Yes! Er waren ook dagen dat ik het niet gebruikte en dan had ik het idee dat mijn huid terug in zijn oude gewoonte begon te vallen. Op dagen dat ik het wel had gebruikt, merkte ik het verschil. 💖 FOREVER YOUNG? Dus is het nou een ‘jeugdigheid bevorderend concentraat’? Ja, want mijn huid ziet er stukken beter uit bij het gebruik ervan. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over. Het product wat ik gereviewd heb is de Advanced Génifique Serum van Lancôme: https://www.iciparisxl.nl/nl/lancome/advanced-genifique/p/BP_1036914/serum-30ml