IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Een paar weken geleden kreeg ik de vraag als ik de TWEEZERMAN
Emma
02/03-18:31
Een paar weken geleden kreeg ik de vraag als ik de TWEEZERMAN SLANT PINCET wou testen. Zelf kende ik het merk tweezerman al. Maar alleen vond ik het merk altijd duur. Wat maakt de tweezerman pincet anders dan de andere pincetten zoals een hema pincet? - Hij is heel scherp en pakt de kleinste haartjes zonder roodheid te veroorzaken. - De pincet kun je levenslang gratis laten slijpen ๐Ÿ˜ƒ Zelf heb ik altijd dat ik de haartjes niet te pakken krijg en me huid helemaal rood wordt omdat ik zo vaak mis prik ๐Ÿ˜ณ. Dit heb ik nu niet meer en hoef ik niet meer met rode wenkbrauwen de deur uit ๐Ÿคฃ Het dopje is super handig, alleen viel hij er bij mij perongeluk eraf en ben ik hem kwijt oepsie. Ook is het product van stainless steel ๐Ÿ˜ Hij is duur maar je kunt hem levenslang laten slijpen dus waarschijnlijk gaat hij dan ook levenslang mee, zeker de prijs waard! Ik krijg de mooie rozige kleur echt heel mooi!!! Hij is nu nog met 25% korting dus bestel hem snel!! https://www.iciparisxl.nl/nl/tweezerman/slant/p/BP_880436/slant-tweezer-rose-goud-1st?channable=0116ba6774696e003338303937303134353633ba&varSel=880436&gclid=Cj0KCQiA4feBBhC9ARIsABp_nbUm_vYexsG8NEV3L_k1fGkdUYEiizy1CLPESv4RnyLNYblawn4cE1YaAh-SEALw_wcB