IPXL shop logo
Home
Skincare Center
Day Wear Sheer Tint Voor Test&Review mocht ik de Estee Laude
Melanie
27/06-13:47 (bewerkt)
Day Wear Sheer Tint Voor Test&Review mocht ik de Estee Lauder Sheer Tint uitproberen. Een getinte moisturizer voor een gezonde egale gloed en verbetert de teint. Dit product is geschikt voor ieder huidtype en door de Sheer Tint Release kleurt deze naar jouw huid. Wat belooft het product? ✨Optimale hydratatie ✨ Beschermt de huid ✨ Stralende huid & teint ✨ Helpt tegen tekenen van veroudering Mijn ervaring met het product: Zelf had ik nog geen ervaring met dit product en was ik erg benieuwd wat het voor mijn huid zou doen. Door de Sheer Tint Release is de moisturizer een witte crème. Zodra je het product aanbrengt op de huid, kleurt deze naar je eigen huid. Het product voelt fijn aan op de huid en voelt goed gehydrateerd aan! Zelf heb ik niet een mega lichte huid, maar de Day Wear viel toch een klein beetje oranje uit bij mij. De SPF15 bied een lichte bescherming, waardoor het een handig product is voor elke dag. De huid wordt grotendeels geëgaliseerd waardoor dit product ideaal is als je bijvoorbeeld geen foundation wilt dragen. Ben je op zoek naar iets meer dekking? Dan zou ik eerder kiezen voor de IT Cosmetics CC cream of de CC cream van Chanel. Persoonlijk vind ik het wat fijner om voor dagelijks wat meer dekking te hebben (bijv foundation of cc cream), maar de DayWear Sheer Tint gaat bij mij zeker mee op (toekomstige) vakantie! Wat zijn jullie ervaringen met dit product? 😍