IPXL shop logo
Home
Skincare Center

Skincare Center

Skincare producten vinden die helemaal matchen met je huid is niet gemakkelijk, dus praat mee met jouw Community & ontdek samen je skincare routine!
Prya
27/09-06:33 (bewerkt)
Hoi allemaal, heeft iemand tips voor een goede serum en dag/nachtcrรจme voor de droge gevoelige huid? Ik ben 32 dus mag wel iets anti age maar heb nog geen rimpels ofzo maar wel best een doffe huid die echt droog is en erg gevoelig. Ik heb tijdje rosacea gehad. Voorheen super goed ervaring met sensai producten maar vind dat nu iets te duur worden.
Lees meer
Berivanโญ๏ธ
26/09-10:07
Lancaster Sun beauty sublime tan comfort cream spf 50 โ˜€๏ธ Sinds ik 2 jaar geleden de Lancaster zonnebrand voor het gezicht heb ontdekt, gaat deze standaard met mij mee op vakantie. Ik vind het een hele fijne spf voor mijn gezicht en verbrand eigenlijk nooit wanneer ik deze op heb. Het is een wat vollere crรจme die mijn huid goed voedt, en ook nog lekker ruikt. Hij laat geen witte waas achter, maar je moet hem wel goed uitsmeren dus neem wel even je tijd. Ik had deze zelf al tig keer gekocht, en mocht hem nu ook uittesten van Ici Paris. Ik raad hem iedereen aan en van mij krijgt deze zonnebrandcrรจme 5/5 sterren โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ
Lees meer
Marie-Louise
24/09-17:43
Ik mocht van Ici Paris het Double serum eye van Clarins testen.De anti aging formule bevat 13 plantenextracten en bestaat voor 96% uit natuurlijke ingredienten. Het gaat huidveroudering tegen strijkt rimpels glad en veminderd kringen en wallen en verstevigt de huid. Gebruik het serum s morgens en of s avonds en breng het aan van slaap tot slaap met drukkende bewegingen. Het flesje kun je op 2 standen zetten maar ik gebruik de kleine stand. Je hebt er maar weinig van nodig. Het is een olie met creme wat ik eerst met mijn vingers verwarm en dan aan breng. De huid word gehydrateerd en maakt rimpels gladder en steviger aan. Ik heb veel oogcremes gebruikt en kreeg altijd een reactie. Het werd onder de ogen rood en dik. Maar van deze gelukkig niet voelt heel fijn aan. Dit serum krijgt van mij โญโญโญโญโญ
Lees meer
Rosa Maria Intorre
21/09-21:01 (bewerkt)
Wie heeft dit product voor decolletรฉ en hals geprobeerd? Ik heb de crรจme geprobeerd en hij is uitstekend. De crรจme is ook zeer zacht en de geur die erg past op alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige. Ik raad het alle vrouwen aan en vooral met het ouder worden voor de vorming van rimpels.๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜โญโญโญ https://www.iciparisxl.nl/clarins/super-restorative/super-restorative- https://www.youtube.com/watch?v=dxReHDBzeto
SUPER RESTORATIVE
Clarins
SUPER RESTORATIVE
Lees meer
Noella Vledder
15/09-19:46
Hay beautyโ€™s Ik mocht de afgelopen weken de Lancaster Sun Beauty Sun Protective fluid SPF30 zonnebrand voor het gezicht testen. ๐Ÿ˜Š Helaas kon ik het product niet optimaal gebruiken omdat ik niet op vakantie ben gegaan en er alleen soms even in de tuin gebruik van heb gemaakt. ๐Ÿ˜… Het fijne aan dit product is dat het oceaan vriendelijk is, respect heeft voor het leven van alle dieren ( zowel niet op dieren getest en niet schadelijk voor water dieren), een duurzame verpakking heeft en goed is voor alle huid types van de mens. Ook beschermd de crรจme tegen blauw licht, en helpt de huid te herstellen van zonbeschadigingen. ๐ŸŒž De geur: De crรจme heeft een lekkere (nostalgische) zonnebrand geur, het voelt meteen alsof ik naar een warm land op vakantie ga en lekker ga zwemmen. Het flesje: Het flesje is klein compact en rond met een dop en knal oranje, ook makkelijk om mee te nemen in een hand tasje . Onder het dopje zit een heel handig pompje waar niet te veel crรจme uitkomt als je het indrukt. Ook is het heel hygiรซnisch en hoef je niet elke keer het flesje aan te raken zodat deze vet kan worden door de crรจme. Mijn mening: Het gebruik was heel aangenaam. De crรจme is fijn, niet te dik of te vloeibaar. Het smeert lekker en makkelijk uit en is gelukkig niet heel erg vettig op de handen. Ook trekt de crรจme heel snel in wat altijd fijn is De geur is aangenaam maar kan soms een beetje overheersend zijn bij het aanbrengen maar dat is na een paar minuten wel verdwenen. Ik weet helaas niet hoe goed de crรจme in het water is of op hele zonnige dagen Maar de dagen dat ik de crรจme wel op had ben ik niet verbrand en heb ook geen andere klachten ontdekt. Ik zou deze gezichtszonnebrand crรจme zeker aanraden.๐Ÿคฉ Ik geef de Lancaster Sun Beauty Sun Protective fluid SPF30 5 โญโญโญโญโญ van de 5 sterren. Ik geef deze score omdat ik het een fijne crรจme vind die dagelijks gebruikt kan worden en die ook in een handig en makkelijk flesje zit.
SUN BEAUTY
Lancaster
SUN BEAUTY
Lees meer
Faatje
14/09-14:05
New Brand: Medik8 @ICI๐Ÿ’• Deze crรจme schijnt heel populair te zijn, iemand bekend met medik8 producten?
Lees meer
Danielle.
13/09-13:24
Hey dames, ik heb de Wrinkle Smoothing Day creme van Shisheido mogen testen! Deze creme zit in een mooie pot die een echte blikvanger is. Er zit een handig spateltje bij zodat je niet met je vingers in het potje hoeft te komen. De geur is heerlijk en de creme voelt romig aan. De creme is goed uit te smeren en je huid voelt de hele dag fluweel zacht aan. Mijn huid voelt na gebruik ook erg soepel en gehydrateerd aan. Een echte aanrader en 5 sterren waard! โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ
Lees meer
Ine van Belzen
12/09-12:21
Ik heb een paar keer nachtcrรจme met retinol gebruikt en heb nu last van rode vlekjes in mijn gezicht. Ik las dat het een reactie kan zijn en dat het betekent dat de retinol de huid vernieuwt. Heeft iemand dat ook wel eens meegemaakt? En hoe lang duurde het eer de huid weer gekalmeerd was?
Lees meer