IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Sema Karadag
25/05-14:16
Hi Ladies, Ik zoek een gelijkwaardige geur als deze (foto). Iets met Coco’s! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Liefs 🤍☁️
Lees meer
Mmecologne 🌴
16/05-20:30
In vervolg op onderstaande....wat is jullie absolute favoriet en wat staat er nog op de wishlist? Mijn echte echte favorieten zijn The(e) Blanc van Bvlgari en Zen van Shiseido (witte fles uit ongeveer 2000). Op de wishlist Oud Absolu van Cartier en alsnog op de lijst van te vinden oudjes...Eau de Cartier Orange en La Prairie Midnight Rain... En douchegel van Armani Si die uit productie is 😐
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
16/05-11:28
Lieve beauties, happy Monday ✨ Naar aanleiding van het berichtje van @Anne hieronder en jullie massale reacties over het aantal parfums die jullie thuis in bezit hebben 😍 Nu lijkt het ons leuk om een foto van jullie shelfies te ontvangen, zodat we ook kunnen zien welke parfums jullie dan allemaal in je bezit hebben. What do you think?! 👀 Share your shelfie & deel met ons hoe jouw parfum schap, kast(je) en/of lade eruit ziet 💗📸
Lees meer
Anne
15/05-14:03
Hoi! Hoeveel verschillende parfums hebben jullie? Ergens vermoed ik dat mensen in deze community er gemiddeld iets meer hebben, dan anderen 😉
Lees meer
Marrit Jonker
01/05-19:36
Ik ben op zoek naar een lekker geurtje voor mannen. Het liefste niet te heftig. Subtiel geurtje maar wel mannelijk. Welke vinden jullie lekker ?
Lees meer
Anja
30/04-13:22
Is er iemand bekend met het luchtje Valentino Valentina Poudree EDP. En zoja wat vinden jullie daarvan.
Lees meer
S. MESTAN
25/04-14:18
Chanel 5
Lees meer
S. MESTAN
25/04-14:17
DIOR EYE REVIVER PATCHES
Dior Backstage
DIOR EYE REVIVER PATCHES
ROUGE DIOR
Dior