IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Danielle.
20/06-05:48
Wie heeft er weleens een hair mist parfum gekocht? Wat vind je ervan?
Lees meer
Mmecologne 🌴
17/06-20:56
Wat dragen jullie met dit warme weer? Vandaag stond in het teken van Pour Monsieur edt van Chanel
Lees meer
Anja
11/06-10:21
Lees meer
Berivan⭐️
01/06-15:40
Iemand deze al geroken? Ben super benieuwd 👀
Lees meer
Anja
26/05-16:18
Het luchtje van Narsico Rodriquez, Poudree behoort tot een van mijn favorieten. Ik zag dat je nu ook de Narsico Cristal hebt. Heeft iemand deze al geprobeerd? Ben hier erg benieuwd naar.
Lees meer
Sema Karadag
25/05-14:16
Hi Ladies, Ik zoek een gelijkwaardige geur als deze (foto). Iets met Coco’s! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Liefs 🤍☁️
Lees meer
Mmecologne 🌴
16/05-20:30
In vervolg op onderstaande....wat is jullie absolute favoriet en wat staat er nog op de wishlist? Mijn echte echte favorieten zijn The(e) Blanc van Bvlgari en Zen van Shiseido (witte fles uit ongeveer 2000). Op de wishlist Oud Absolu van Cartier en alsnog op de lijst van te vinden oudjes...Eau de Cartier Orange en La Prairie Midnight Rain... En douchegel van Armani Si die uit productie is 😐
Lees meer
ICI PARIS XL
Official
16/05-11:28
Lieve beauties, happy Monday ✨ Naar aanleiding van het berichtje van @Anne hieronder en jullie massale reacties over het aantal parfums die jullie thuis in bezit hebben 😍 Nu lijkt het ons leuk om een foto van jullie shelfies te ontvangen, zodat we ook kunnen zien welke parfums jullie dan allemaal in je bezit hebben. What do you think?! 👀 Share your shelfie & deel met ons hoe jouw parfum schap, kast(je) en/of lade eruit ziet 💗📸
Lees meer