IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Berivanโญ๏ธ
18/07-13:26
Wie heeft deze al geprobeerd? ๐Ÿ‘€
Lees meer
R.vanleeuwen
17/07-15:27
Licht het nu aan mij of is de parfum prijs enorm gestegen met namen de 30 ml . In maart kocht ik miss Dior voor 8euro goedkoper . Zonder sale
Lees meer
MadameSuuz
11/07-13:29
DKNY - BE DELICIOUS EDP ๐Ÿ Hi Beauty's! Ik mocht Be Delicious edp testen waarvoor dank! Ik kon het product al jaaaaaren maar kon me niet herinneren dat ik hem ooit geroken had. Het schijnt ook al sinds jaar en dag een bestseller te zijn dus ik was erg benieuwd. Het parfum staat bekend om zijn frisse appeltjes geur en dat is ook wat ik voornamelijk ruik. Het bloemige ruik ik er niet aan af maar wel een vleugje musk. Het is een erg subtiele geur die erg allerdaags overkomt. Niet heel speciaal. Het is dan ook niet mijn geur. Mugler's Alien is al jaren mijn favoriet, daar kan geen geur aan tippen maar sommigen komen wel in de buurt. Deze zeker niet. Hij is voor mij een beetje te saai en bovendien hou ik niet van fruitige geuren. Ik moet ook zeggen dat hij zo vervlogen was. In rook hem heel kort na het opspuiten al niet meer. Het parfum zit wel in een mooie ronde fles, het oogt ook echt als een appeltje. Van mij helaas geen sterren voor deze geur, alleen een appeltje voor de dorst;) ๐Ÿ Geniet van het mooie zonnige weer wat er aan komt! ๐ŸŒž Liefs van mij๐Ÿ˜˜
BE DELICIOUS
DKNY
BE DELICIOUS
Lees meer
Anne
07/07-15:00
Een tijdje geleden kwam er al een review van Daisy voorbij over dit parfum. Nu heb ik hem ook mogen testen en de geur past echt heel goed bij mij. Het is meteen mijn nieuwe favoriet geworden. Chloe Nomade Absolu: Toen ik de parfum voor het eerst op deed was ik positief verrast. Het is een hele warme, vrouwelijke en licht zoete geur. Ik heb het parfum aan een aantal mensen laten ruiken en zij beschreven het eigenlijk allemaal als een rustige en prettige geur om te ruiken. Een geur die het hele jaar door geschikt is. Je blijft hem na het opspuiten zeker 9 uur ruiken en daarna nog heel lichtjes. Ten slotte is de flacon ook prachtig. Ik ben fan! Wat mij betreft een aanrader! โญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธโญ๏ธ
NOMADE ABSOLU
Chloรฉ
NOMADE ABSOLU
Lees meer
Danielle.
04/07-20:10 (bewerkt)
Deze parfum Gucci Guilty ruikt zo lekker. ๐Ÿ˜ Gaf deze geur aan een vriendin voor haar verjaardag en heb hem zelf ook gekocht. Heerlijke krachtige, luxe geur die de hele dag blijft zitten. Krijg veel complimenten als ik deze geur draag!
GUILTY POUR FEMME
Gucci
GUILTY POUR FEMME
Lees meer
Faatje
04/07-11:53
Cadeautips.. ๐ŸŽ Wat vinden jullie het perfecte dames cadeau? Parfum, make-up of een giftcard?
Lees meer
Mmecologne ๐ŸŒด
30/06-21:50
Binnenkort nieuw op de plank... zal het een heavy hitter zijn of een onverwachte verleidelijke dame....
Lees meer
mirandastweets
30/06-20:59
Ik heb sinds kort hugo boss alive echt een aanrader! geweldige vrouwelijke geur mocht je opzoek zijn na een nieuwe geur loop eens langs ici paris en ruik even aan de fles
Lees meer