IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Marloe
14/08-19:27
De laatste van het Moschino pakketje.. Ook een hele lekkere zoete bloemige geur. Maar helaas ruik ik hem zelf ook niet lang.. Ik heb hem vanmorgen opgespoten en vroeg mijn moeder om 19:30 of ze nog iets rook en ze zei van wel. Zij vond hem wel heel lekker. Ik kan nou eigenlijk niet zeggen welke ik het aller lekkerste vind 🤭
Lees meer
Ine van Belzen
14/08-11:09
Kent iemand de nieuwe geur van Kayali? Ik heb hem nog niet kunnen proberen maar ga dat zeker doen als ik weer eens in een fysieke winkel van Ici Paris ben. De omschrijving ziet er interessant uit. https://www.iciparisxl.nl/kayali/lovefest-burning-cherry/48-eau-de-parfum/p/BP_1172828
Lees meer
Marloe
13/08-21:51
Super grappig flesje! Ruikt ook echt heel fris. Lekker luchtje alleen hij ruikt echt niet lang... Tenminste ik ruik hem zelf niet.
Lees meer
Anja
13/08-12:08
Ik hou persoonlijk niet zo van de zomers in Nederland, en voor veel mensen klinkt dit misschien raar, maar ik ben echt een herfst/winter type. In de lente/zomer vindt ik ook veel geuren niet lekker, ik vindt ze dan te zoet. Ik hou zelf van de iets zwaardere geuren. Houden jullie meer van zomergeuren of ook van de iets zwaardere.
Lees meer
Marloe
12/08-13:16
Deze is erg kruidig. Ik weet niet of ik hem echt lekker vind.. hij is erg aanwezig ik moet er even aan wennen.. Er zit wel kruidnagel in las ik dus hopelijk blijven de wespen uit mijn buurt!🤭
TOY BOY
Moschino
TOY BOY
Lees meer
Marloe
12/08-12:41
Deze is ook heel lekker fris! Alleen je ruikt hem niet de hele dag..
MOSCHINO TOY2
Moschino
MOSCHINO TOY2
Lees meer
r mulkens
11/08-17:04 (bewerkt)
Verliefd op de geur die Ici Paris op het papier heeft gespoten dat in mijn tasje ging. Wist ik maar welke geur het was☹️ Heeeerlijk zoet!
Lees meer
Marloe
10/08-15:05
Vandaag heb ik deze opgespoten. Heel lekker licht subtiel zoet/fris geurtje. Ik kan hem zeker wel aanraden👌🏼
Lees meer