IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Anja
10/12-14:00
Hallo allemaal, Ik mocht het geurtje" The Scent Pure Accord " van Hugo Boss testen. Het is een EDT, wat ik normaal gesproken niet snel zal kopen. Ik ben meer van de EDP, ook omdat ik altijd dacht dat een EDT minder lang bleef hangen op je huid, maar niets blijkt minder waar. Ik had stiekem een beetje hoge verwachtingen van deze geur, omdat ik zelf best veel luchtjes van Hugo Boss heb gehad o.a. de Deep Red, De Nuit, De Boss Orange, De Boss Femme. Dus ik was verrast toen deze binnen kwam. Helaas is dit niet mijn geur, hij blijft lang hangen maar laat bij mij een bedompte geur achter. The Scent Pure Accord prikkelt je zintuigen met noten van Bergamot, Osmanthusbloem en Musk. Als je hiervan houdt is deze zeker aan te raden. Wat betreft de geur bij mij geef ik het ⭐⭐⭐ sterren. En voor de uitstraling geef ik het ⭐⭐⭐⭐⭐ sterren. Het is een mooi flesje om naar te kijken.
Lees meer
Can
06/12-19:12
Hi beauty lovers! Iemand bekend met dit luchtje van Creed? Zo ja.. is het een aanrader?
Lees meer
Anja
05/12-14:07
In de winter draag ik ook wat zwaardere geuren dan de zomer.
Lees meer
Anne
05/12-12:39
Dragen jullie in de winter andere geuren dan in de zomer? Ik kies in de winter sneller voor een kruidige geur en in de zomer juist weer voor een frisse geur. Maar ik heb ook parfum die ik het hele jaar door draag.
Lees meer
Anja
04/12-15:33
Ik had een parfum proefje meegekregen van Paco Rabanne het luchtje Olympea Blossom. Ik was meteen verkocht. Wat ruikt deze lekker zoet met een vleugje vanille en een heerlijke bloemengeur. Ik kende Olympea wel, maar eigenlijk nooit geroken. Ik heb ergens anders black opium van YSL besteld, maar die ga ik terug sturen en de Olympea bestellen. Ook dit luchtje een echte aanrader
Lees meer
Linda
26/11-09:18
Weet iemand een (nieuwe)parfum die lijkt om flowerbomb, la vie Est Belle if insolence? Wel Zoet maar ook fris en uitgesproken?
Lees meer
Gee
26/11-07:16
Ik probeer mijn signature geur te vinden en heb daarbij hulp van jullie nodig! Ik vind licht zoete en frisse geurtjes lekker. Hebben jullie suggesties?
Lees meer
Gee
26/11-07:07
Ik ben vrij nieuw in de parfum wereld, maar ik heb altijd al iets gehad voor parfums. Parfums waren altijd onmisbaar in mijn leven, iets dat mijn personality een héle confidence boost gaf. Helaas heb ik nog geen signature geur gevonden en ben al een tijdje naar opzoek. Dus ik kijk ernaar uit om meer te ontdekken en mijn eigen signature geur te vinden! 🧡
Lees meer