IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Linda
29/01-08:13
Zijn jullie ook toe aan de lente? 🌷🐑💕Bij deze foto van Change Chanel krijg ik een beetje lentegevoel. Kennen jullie deze geurtjes? Zo ja welke is jullie favoriet?
Lees meer
R.vanleeuwen
25/01-14:43 (bewerkt)
Volgens fragrantica zou de nieuwe La Belle Fleur Terrible 1 februari uitkomen in Nederland . Ik kan hem helaas nog nergens vinden ik kijk er zo naar uit . Het zou een geur zijn als een zachte geruststellende deken . Bloemig poederig vanille . Het is een limited editie dus moeten er snel bij zijn !
Lees meer
Anja
24/01-17:32
Hallo allemaal, Ik kon me als het goed is nog herinneren dat iemand vroeg ( ik weet niet meer wie) of het luchtje Utopia Vanilla Coco 21 nog te koop was. Toevallig zie ik hem nu op de website van de ICI Paris voorbij komen. Hopelijk is de foto een beetje duidelijk.
Lees meer
Mohammed Jaiel
21/01-19:17
Sauvage C’est mon parfum préfèrer , surtout pendant la journée , je me sentais quelqu’un sûr de lui même.
Lees meer
Teddy Kasteel
12/01-06:01
L'interdit Rouge Wat een mooi verfijnd parfum! Ik ben zelf helemaal gek op L'interdit van Givency en kreeg toen een gratis mini L'interdit Rouge mee.. en rara wat staat er nu op mij 'to buy' lijstje 🙈 Hij is wat zwaarder dan de normale L'interdit maar ook weer wat bloemiger, heeft houtachtige en citrus noten en maakt hem voor mij een hele elegante night time parfum 🎀 Een echte aanrader om te proberen als je van zowel floral als wat zwaarder houdt 💟
Lees meer
Anja
10/01-17:52
Ik ben helemaal fan van de geuren van YSL. Nou zag ik dat er een nieuwe geur aankomt. Ben zo benieuwd naar hoe deze ruikt. Klopt het dat deze pas ergens in April komt?
Lees meer
Thijn
04/01-11:22
Heeft iemand de nieuwe YSL la nuit de l'homme blue electrique al getest? Ben erg benieuwd hoe die ruikt, schijnt een van de beste releases van afgelopen jaar te zijn. (een andere dan de eau electrique)
Lees meer
Mmecologne 🌴
04/01-09:32
Flanker flanker on the wall, flankers..... you love them all....? Er komen weer nieuwe flankers aan, uniek zijn ze niet meer maar ach, wie weet is t wel weer een leuke aanvulling 😄 https://nstperfume.com/2022/01/03/giorgio-armani-stronger-with-you-only-new-fragrance/
Lees meer