IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Linda
06/02-20:04
Lieve allemaal, mijn dochter gaat in april trouwen. ๐Ÿ’•Welke eau de parfum of eau de toilette zal ik haar cadeau doen (niet te zwaar)? ๐Ÿ‘ฐ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿ’Alvast dank voor het meedenken
Lees meer
Teddy Kasteel
06/02-03:19 (bewerkt)
Oehlala! Tom Ford, black orchid๐ŸŒธ Wat super leuk om dit prachtige parfum te mogen proberen. Gisteren binnen gekregen en vandaag heerlijk uitproberen๐Ÿ˜ Can't wait! Nogmaals bedankt voor de lieve medewerkers van ici paris @iciparisxl, jullie zijn toppers ๐ŸŒธโค
Lees meer
R VERBEEK
30/01-14:18
De nieuwe My Way Nacre ((betekend parelmoer)van Armani komt va 30 januari uit. Exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf ,de geur is luchtig ,bloemig ,wolkig,maar ook houtachtig. Ben zo benieuwd, !๐Ÿ’—
Lees meer
R.vanleeuwen
30/01-12:34
De nieuwe black opium is ook uit in de winkel al beschikbaar online kan ik hem niet vinden . Hij ruikt echt zo lekker . Lijkt veel op het orgineel maar toch wat frisser en vrouwelijker ofz . Een warm fris zoete geur . Aanwezig maar niet zo als de extreme of de neon . Ik vind deze het meest draagbaar van alle black opium die er zijn .
Lees meer
R.vanleeuwen
30/01-12:30 (bewerkt)
4 februari komt de nieuwe flowerbomb uit . Ruby Orchid . Met perzik en veel vanille Edit: .jeeh we hebben hem hoor . Hij is ontzettend lekker . Wel een beetje jeugdig maar ik ben 33 en vind hem ook nog heerlijk . Hij lijkt ontzettend veel op de nectar . Deze ruikt ook zo siroop achting alleen geen besjes maar perzik .Hij is ietsje frisser na mij mening als de nectar waardoor ik hem ook fijner vind . Hij lijk me lekker voor de zomer avonden of lente . Naast de originele flowerbomb is hij net zo zoet maar anders zoet . Nu vooral de perzik en hele zoete volle bloemen wat de overhand heeft en bij de originele meer de vanille en praline. Waar ik veel mensen hoor zeggen dat ze dit hun avond geur vinden en het orgineel voor overdag zie ik het eerder andersom . Door het fruitige toch wat lichter als het orgineel. Ik zie deze flowerbomb meer voor het voorjaar en het orgineel meer voor het najaar . Beide voor de avond. De nectar heb ik verkocht omdat ik die te zoet en te jeugdig vond maar deze kan net . Ik ben dan ook gek op perzik ๐Ÿ‘
Lees meer
Linda
29/01-08:13
Zijn jullie ook toe aan de lente? ๐ŸŒท๐Ÿ‘๐Ÿ’•Bij deze foto van Change Chanel krijg ik een beetje lentegevoel. Kennen jullie deze geurtjes? Zo ja welke is jullie favoriet?
Lees meer
R.vanleeuwen
25/01-14:43 (bewerkt)
Volgens fragrantica zou de nieuwe La Belle Fleur Terrible 1 februari uitkomen in Nederland . Ik kan hem helaas nog nergens vinden ik kijk er zo naar uit . Het zou een geur zijn als een zachte geruststellende deken . Bloemig poederig vanille . Het is een limited editie dus moeten er snel bij zijn !
Lees meer
Anja
24/01-17:32
Hallo allemaal, Ik kon me als het goed is nog herinneren dat iemand vroeg ( ik weet niet meer wie) of het luchtje Utopia Vanilla Coco 21 nog te koop was. Toevallig zie ik hem nu op de website van de ICI Paris voorbij komen. Hopelijk is de foto een beetje duidelijk.
Lees meer