IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Vandaag deze parfumreview over het geurtje love story van Chl
Emma
30/07-13:50
Vandaag deze parfumreview over het geurtje love story van Chloé! Ik mocht van ici paris ook de eau de toilette van love story reviewen ❤️ De verpakking De parfum zit in een heel luxe doosje, en de parfum heeft een leuke schattige strik aan de dop. Ik vond de dop niet heel handig je moest op een bepaalde manier de gouden ring naar achteren doen. Ik kwam er later achter dat er een gebruiksaanwijzing bij zat haha. Het geurtje zelf! Zelf draag ik vaak de geurtjes lady million en gucci guilty. Ik heb vaak geen geurtje die eau de toilet zijn, maar ik was verrast dat deze eau de toilet zo lang bleef hangen! (Ik heb het aangebracht op warme plekken zoals achter de oren en de polsen). Het geurtje vind ik erg lekker en vind ik een beetje een mix van lady million en gucci bloom. ( ik vind het geen namaak) Ik vond het geurtje chique ruiken! Niet alleen vind ik hem thuis erg lekker, mijn zus is er ook erg fan van daarom steelt hem ook regelmatig 😂. Veel mensen vinden deze parfum een look a like. Ik vind dit niet, deze parfum heeft echt een andere geur, het kan zijn dat het je doet denken aan een geur maar voor mij is het geen look a like. Ik vind deze parfum echt een aanrader ook omdat die zo lang blijft hangen 🥰 Ik hoorde wel dat de eau de parfum en de eau de toillette verschillen! Zo moet de eau de parfum minder sterk naar bloemengeur ruiken en moet de geur erg verschillen! Koop Love Story nu met 25% korting 😍😍 https://www.iciparisxl.nl/nl/chloe/love-story/p/BP_790388/eau-de-toilette-30ml