IPXL shop logo
Home
Parfum Place
*** Product review *** Van Ici Paris mocht ik dit keer een p
Berivanโญ๏ธ
08/05-12:27
*** Product review *** Van Ici Paris mocht ik dit keer een parfum uittesten, en wel de Mon Guerlain Sparkling Bouquet๐Ÿฅ‚ Ik ben heel picky met parfums en vind de meeste geuren al gauw te heftig of niet lekker, maar deze heeft me blij verrast! ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ Het parfum heeft Angelina Jolie als gezicht en wordt omschreven als een stralende geur waarin het lavendel-vanille duo versterkt door een sprankelende noot van peer en Sambac jasmijn. Allereerst: Ik ben supersuperblij met deze geur! Niet alleen is de flacon prachtig, hij ruikt ook erg lekker en is gelukkig niet te zwaar. Ideaal voor dit seizoen dus, en voor mensen die houden van lichte frisse & bloemige geuren๐Ÿ’. Iedere keer dat ik hem opdoe, word ik blij en ik vind het echt een verrijking van mijn huidige collectie. Ik ben Ici Paris dan ook erg dankbaar voor het krijgen van deze mogelijkheid ๐Ÿ™๐Ÿป Het enige nadeel van dit parfum vind ik het feit dat ik hem niet lang blijf ruiken. Ik moet hem regelmatig bij sprayen en merk dat ik hem โ€˜s avonds niet meer ruik. Dit zou natuurlijk ook aan mijn huid kunnen liggen, dit is per persoon immers verschillend. Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een nieuw pareltje: ga hem even ruiken en kijk wat je ervan vindt! Ik vind het echt een topper en zou dit parfum iedereen aanraden! Van mij krijgt dit parfum als cijfer een 9/10! ๐Ÿ˜