IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Lancome Advanced Genifique Yeux crème voor de ogen !! Aangen
beautybyash
11/11-20:55
Lancome Advanced Genifique Yeux crème voor de ogen !! Aangenaam verrast dat ik ben! Dit mondje vol in een potje van 15 ml is zo’n beetje de allereerste oogcrème die naar mijn bevindingen ook echt daadwerkelijk wat doet! Ik heb talloze crèmes uitgeprobeerd voor de tere (die vaak bezoek krijgt van wallen) huid onder mn oogjes. Ik kreeg nooit echt een gevoel van meerwaarde, plus er was altijd dat traantje of een te vettig gevoel wat niet wegtrekt. Na al dat uitproberen werd ik een beetje sceptisch ten opzichte van de werking van specifieke crèmes voor de ogen en liet ik het eigenlijk wat verwateren. Wat ben ik dus blij dat deze parel op mn pad is gekomen! Deze crème in een waanzinnig mooie pot bevat krachtige anti-aging complexen, plus zeer geschikt voor gevoelige ogen (beschik ik ook over namelijk). Ik gebruik de crème nu plusminus een maand en ben zeer te spreken! Ik ben 34 jaartjes aanwezig op moeder aarde en heb al wat last van die zogeheten ‘droogtelijntjes’. ⭐️Hier komt nu mijn ongezouten oordeel : - de crème ruikt nergens naar, dit ervaar ik persoonlijk als prettig! Hij ruikt vrij neutraal! - het oogt als een volle crème maar de substantie is meer een dikkere gel, hierdoor heb je weinig product nodig en kan je de substantie goed verdelen over/rondom je tere oogomgeving! Er blijft geen plakkerig/ vettig laagje achter! Dus je kan ook vrijwel direct aan de slag met je ooglook vd dag! Ohja, ik gebruik een spateltje voor al mn crèmes in potjes, dus zo ook bij deze! - ik heb zeker het idee dat de huid rondom mijn ogen beter gehydrateerd is en dat doffige is zeker minder, misschien is dat mede door de verkoelende werking! Eye- opener voor de dag🤩 Ik ben zeer enthousiast! This one is a keeper