IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Ik kreeg een geweldig bericht van ici paris xl om mon guerlai
Emma
18/08-17:21
Ik kreeg een geweldig bericht van ici paris xl om mon guerlain sparkeling bouquet te testen. Helaas kreeg ik de parfum binnen een dag na mij neustussenscotcorrectie waardoor de geur en de review op zich hebben moeten wachten ๐Ÿ˜ข Ondertussen is mijn flesje al een stuk leger want mijn zus is er dol op. Gelukkig heb ik hem vorige week de hele week kunnen testen en wat een geur ๐Ÿ˜ฏ!!! Wat mij gelijk opviel aan deze geur was de mix van bloemig en fris. Deze mix vindt ik fantastisch. Citrus, vanille & jasmijn maken deze parfum daarom ook mijn favoriet voor deze zomer! (Als het ooit nog zomerโ€™s weer wordt ๐Ÿ˜ฌ) Bij mij blijft de parfum niet heel lang hangen, wat mij niet uitmaakt want ik vind het niet erg om deze parfum vaker op te spuiten, maar ik denk dat dit per persoon verschilt. Daarnaast de flacon, even serieus ๐Ÿ˜๐Ÿ˜, deze heeft een mooie plek in mijn kamer gekregen!! Een mooie glazen zilveren flacon met een soort diamanten dop ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜!! Ik vind deze parfum zeker een aanrader voor jong maar ook oud. Mijn moeder, mijn zus en ik zijn nu al fans, nu zag ik dat ze 4 varianten hebben. #iciparishereicome ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ