IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Hey hey, ik zou nog een review geven over de haarmist van Car
Danielle.
09/08-12:24
Hey hey, ik zou nog een review geven over de haarmist van Carolina Herrara. Ik ben er super blij mee! Het eerst wat mij, en ik denk iedereen, aanspreekt aan deze parfum van Carolina Herrera is de geweldige flacon. Wat een fabulous ontwerp! Alleen hierom zou je de parfum al kopen…. maar gelukkig is hij ook erg lekker. De Hair Mist is redelijk nieuw in het Carolina Herrera Good Girl assortiment. Ik weet dat veel mensen ‘gewoon’ hun normale parfum in hun haar sprayen. Dit is eigenlijk niet de bedoeling en ook niet zo goed voor je haar. In parfum zit veel alcohol wat je haar kan uitdrogen en beschadigen. Speciaal ontwikkelde haarparfum of in dit geval haarmist is samengesteld met ingrediënten die je haar juist hydrateert. Daarnaast is haarparfum in verhouding veel goedkoper dan normale parfum, dus ook voor je portemonnee is het beter om haarparfum in je haar te dragen en normale parfum op je huid. Ik vind de Good Girl Hair Mist een heerlijke toevoeging op de parfum en daarom een aanrader als je fan bent van de parfum 🙂 . Hij is niet té sterk maar gewoon subtiel aanwezig in je haar. Ik raad deze haar mist zeker aan! En je krijgt veel complimentjes. 💕
GOOD GIRL
Carolina Herrera
GOOD GIRL