IPXL shop logo
Home
Parfum Place
Burberry Brit Rhythm Parfum Jup achter op de foto zien julli
beautybyash
17/09-05:43 (bewerkt)
Burberry Brit Rhythm Parfum Jup achter op de foto zien jullie een empty, en dat betekent dat het een favoriet is๐Ÿคช Ik ben normaliter niet echt heel erg te spreken over Burberry geurtjes. Ik vind ze een beetje op elkaar lijken. Maar deze geur die uitgebracht is in 2014 springt er uit. Het is ten eerste een mooie fles, strak met het (uiteraard) typische Burberry ruitje erin gekerfd. Ik kocht de geur vrijwel direct toen hij uitgebracht werd, en was verkocht! Ook herinnert het me aan een heerlijke vakantie op Aruba๐Ÿคฉ oef was ik daar nu maar... Als ik een geur echt nice vind koop ik meestal ook een grotere fles. In verhouding is dat vaak ook voordeliger๐Ÿ™ƒ De geur is houtachtig en bloemig met veel Musktonen. Om maar verder te gaan in TONEN/NOTEN, vind ik altijd zo complex btw๐Ÿง. Moet je ook echt snappen en de 'noten' kennen.. Ik prefereer een persoonlijke beschrijving van een geur! ๐Ÿ™ƒ *Topnoten zijn Lavendel, Nerolie en roze peper. *Hartnoten zijn wortelextract, neroli, Petalia en bramenblad. *De basisnoten zijn Vetiver, Muskus, Ceder, Cumarine en hout. Los van deze leuke interessante namen omschrijf ik het als een frisse maar vooral diepe geur. Het is niet je gemiddelde frisse lente geur. Je ruikt de frisheid van bloesems, maar ook de diepgang en mysterie van hout en muskus. De fles wekt al snel het vermoeden dat het een zomer/lente geur is, maar niks is minder waar! Hij is juist ook super geschikt voor de herfst en winter! Het is wel een geur die je moet โ€˜staanโ€™ vind ik, bij bv mn vriendin vind ik de geur raar ruiken. Maargoed dat is vrij normaal, daar elke geur anders reageert op verschillende huidjes. Maar het is het zeker waard deze Burberry een keer te besniffelen/uitproberen!