IPXL shop logo
Home
Parfum Place

Parfum Place

Dit is jouw plek om over all things parfum te praten: vertel ons over jouw favorieten en ontdek nieuwe, heerlijke geuren!
Anja
03/10-13:36
Lees meer
Marloe
02/10-20:37
Yeeaj!! Ik heb de sample van Paco Rabanne Fame ontvangen๐Ÿ˜. Gisteren en vandaag uit getest. Het is echt een Paco geurtje, ik vind hem erg lekker! Hij is fruitig van geur. En wat een waanzinnig flacon heeft het!
FAME
Paco Rabanne
FAME
Lees meer
Pin
29/09-17:06 (bewerkt)
Guerlain Insolence Wat een heerlijke geur is dit! Deze stond al een tijdje op mijn wishlist en heb deze gekregen gisteren voor mijn verjaardag van mijn lieve broertje. De geur is sensueel maar fris/bloemig tegelijk. Ik vind dit een hele aparte en heerlijke geur. Dit was ook netjes verpakt door Ici Paris.
Lees meer
Danielle.
29/09-13:20
Gratis sample van Paco Rabanne ๐Ÿ˜ Succes! ๐Ÿ’• https://campaign.pacorabanne.com/e-sampling-fame---pays-bas-010922-nl/nl
Lees meer
Berivanโญ๏ธ
26/09-08:44
Iemand deze al geroken? Ik heb hem nog niet gespot ๐Ÿ‘€ Let me know!
Lees meer
Gijs Bos
22/09-07:34
Welke parfum word er voor mannen aangeraden in de winter
Lees meer
Marrit Jonker
20/09-19:20
Het is weer tijd voor een leuke parfum vraag ! Nu het weer kouder wordt buiten, welke parfum dragen jullie graag in de herfst? Ik wil zelf nog 1 lekkere uitzoeken binnenkort en ik ga zeker delen welke ik uiteindelijk heb gekozen ๐Ÿ˜
Lees meer
Mmecologne ๐ŸŒด
13/09-12:26
Mijn sample had mijn brievenbus moeten vinden afgelopen zaterdag....maar ik denk dat er iemand een paar achterover heeft gedrukt... geen sample dus ๐Ÿ˜–
Lees meer