IPXL shop logo
Home
Make-up Hub

Make-up Hub

Lees over nieuwe make-up launches, vertel over jouw must-have producten of ontdek die van anderen en deel je mooiste make-up looks!
Rachel Jacobs
17/11-23:27
Vandaag een look gemaakt met het Desert Dusk palette van Huda Beauty. Wat een fantastisch palette is dit! Hele goede pigmentatie, blend geweldig en de oogschaduw lijkt een beetje cremig waardoor het super makkelijk aan te brengen is. Echt een aanrader!
Lees meer
R.vanleeuwen
07/11-18:20
Wat is een mooie blush zonder glitters dus een matte blush/rouge ?
Lees meer
Berivan⭐️
06/11-09:02
Mijn signature make up dingetje is dat ik altijd een zwart lijntje zet in mijn onderste waterrand van mijn ogen. Weten jullie een fijn zwart oogpotlood dat makkelijk tekent, niet geslepen hoeft te worden en een goed gepigmenteerd is? (Zwart) let me know! 👀
Lees meer
R.vanleeuwen
04/11-11:59
Nieuwsgierig ! Wat is jullie favoriete highlighter ?
Lees meer
Neha Gokoel
20/10-18:01
Ik wil me graag laten opmaken voor een verjaardag bij een ici paris winkel . Weet iemand de kosten hiervoor ? En het zou wel fijn zijn als het er echt geweldig uit ziet .
Lees meer
Sassy
19/10-16:51
I know … helaas niet verkrijgbaar bij Ici .. maar deze lipkit van Kylie is echt worth the hype !!! Deze lipliner kleurt makkelijk de lip contour en de matte lipgloss is super gepigmenteerd en zit meteen perfect !! Ik ga er zeker meer kopen want deze blijft echt zitten na eten & drinken .. geeft niet af en droogt ook echt de lippen niet uit !! Deze mooie kleur 302 snow way bae 😍
Lees meer
Sassy
19/10-16:46
Echt verliefd op deze mascara en primer serum van Dior !! Ik gebruik nu 3 weken en merk echt verschil in de lengte van mijn wimpers , de mascara brengt mooi zwart aan , separeert en lijkt wel waterproof … ik begrijp nu waarom deze mascara zoveel verkocht word !!
Lees meer
R VERBEEK
09/10-16:18 (bewerkt)
Wat een hidden secret Met Giga korting, 30 ml voor €35,99. Ipv€62.55 Een zalige geur voor de komende wintermaanden. Lancôme Midnight Rose is zo'n heerlijke geur. Als je deze geur draagt, krijg je heel veel complimenten 'wat ruik jij lekker, welke geur is dat Een'Super lekker ,zoet en vrouwlijk parfum.
Lees meer